برتری سوخو-57 روسی بر اف-35 امریکایی

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر برتری سوخو-57 روسی بر اف-35 امریکایی
برتری سوخو-57 روسی بر اف-35 امریکایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه های چینی خبر برتری جنگنده سو-57 روسی بر اف- 22 امریکائی را منتشر نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، جنگنده سو-57 بسیار برتر از جنگنده مشهور جدید اف-22 امریکائی است.

طبق گزارش پرتال چینی جنگندهها، بمب افگن F-22 امریکایی پس از سو-57 روسی قدرتمندترین جنگنده درجهان محسوب می شد.

آزمایش جدیدترین موشک روسی از هواپیمای سوخو57 + فیلم - اسپوتنیک ایران
آزمایش جدیدترین موشک روسی از هواپیمای سوخو57 + فیلم

این جنگنده جدید روسی به طور قابل توجهی فراتر از F-22 است. بر علاوه، حتی نظامیان ارشد امریکایی نیز به برتری جنگنده روسی اعتراف کرده اند و معتقدند که این جنگنده روسی در جنگ نزدیک، فرصتی برای F-22 نخواهد داد.کارشناسان چینی در پایان می گویند: " بسیاری از معیارهای طراحی F-22 از چند دهه قبل شکل گرفت و Su-57 در سالهای اخیر بسیار بهینه تر شده است."

علاوه بر این، در صورت برخورد جنگنده امریکائی با جنگنده روسی در فضا، جنگنده امریکایی قادر نخواهد بود نیم ساعت در هوا بماند. پنتاگن قصد دارد 750 جنگنده F-22 را خریداری کن ، اما هزینه بالای این جنگنده های جنگی منجر به این شد که ارتش امریکا تصمیم به خرید 184 کشتی بگیرد.

گفتنی است، در هواپیمای سوخو چهار بخش برای نگهداری تسلیحات وجود دارد - دو بخش بزرگتر  بین دو موتور هواپیما و دو بخش کوچکتر درروی  بالها و در نزدیکی ورودی هوا. "

نتیجه گیری  می شود که سوخو 57 به یک پرتابگر ویژه برای شلیک موشک های دارای کلاهک هوشمند مجهز شده و و این  پرتابگر برخلاف جنگنده های آمریکایی حتی در شرایط بارزیاد نیز می تواند شلیک کند." در ماه آوریل ، نشریه Defence News با استناد به وزارت دفاع آمریكا اطلاع داد كه جنگنده های نسل پنجم F-35B Lightning II و F-35C Lightning II با سرعت مافوق صوت می توانند فقط چند ده ثانیه پرواز كنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала