سربازان آمریکایی که در حملات ایران آسیب دیده بودند، مدال شجاعت گرفتند

© Flickr / Morning Calm Weekly Newspaper Installationسربازان آمریکایی که در حملات ایران آسیب دیده بودند، مدال شجاعت گرفتند
سربازان آمریکایی که در حملات ایران آسیب دیده بودند، مدال شجاعت گرفتند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شماری از سربازان آمریکایی در حملاتی که ایران در پاسخ به شهادت سردار سلیمانی به پایگاههای آمریکایی در عراق انجام داد، دچار مصدومیت شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا اعلام کرد به 6 سرباز ارتش این کشور که در حمله موشکی ایران زخمی شده‌اند مدال شجاعت اعطا کرده است. همچنین 23 سرباز دیگر برای دریافت جایزه موسوم به «پرپل هارت» مجاز شده‌اند و طی روزهای آینده این جایزه را دریافت خواهند کرد. این جایزه، مدال شجاعت آمریکا است و به مجروحان و کشته‌شدگان جنگ اختصاص می‌یابد.

منابع محلی از انتقال داعش از سوریه به عراق توسط آمریکا خبر دادند - اسپوتنیک ایران
منابع محلی از انتقال داعش از سوریه به عراق توسط آمریکا خبر دادند

«بیل اربن»، ناخدای نیروی دریایی آمریکا گفته مجوز اعطای این جوایز را «پت وایت»، فرمانده ارشد نیروهای آمریکایی در عراق صادر کرده است.

وی گفته 6 مدال شجاعت اول به سربازانی که در حال حاضر در عراق و کویت هستند اعطا شده است. سربازان دیگر در ایالات متحده هستند و جوایزشان را در روزهای آینده دریافت خواهند کرد.

اربن گفت در ابتدا 80 سرباز برای دریافت این مدال در نظر گرفته شدند، اما بعد از بررسی‌های انجام شده این 29 نفر برای دریافت مجاز تشخیص داده شدند. اربن گفت اینکه سربازی مبتلا به جراحت مغزی تشخیص داده شود به خودی خود او را برای دریافت جایزه «پرپل‌هارت» محق نمی‌کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала