اقداماتی که تا پایان دوران کرونا باید به آن مقید بود +عکس

© AFP 2023 / Stringerبیش از 93٪ مبتلایان به کرونا ویروس در چین بهبود یافتند
بیش از 93٪ مبتلایان به کرونا ویروس در چین بهبود یافتند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افراد در دوران فاصله‌گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره کرونا برای تضمین سلامتی خود و دیگران ملزم به پایبندی به یک سری قوانین هستند.

به گزارش اسپوتنیک، فاصله‌گذاری اجتماعی برای پرهیز از تماس فیزیکی با دیگران در غالب کشورهای جهان که درگیر ویروس کرونا هستند ایجاد شده است. اما نکاتی وجود دارد که در طول دوران کرونا افراد باید بسیار به آن توجه کنند و از انجام آن خسته نشوند. این موارد شامل شستشوی مکرر دست‌ها، استفاده از ماسک، عجله نداشتن برای دیدن افراد و عدم برگزاری مهمانی و دورهمی و تماس نزدیک با افراد و همچنین عدم برنامه‌ریزی برای مسافرت خارج از کشور و حضور در مکان‌های شلوغ می‌باشد، ضمن اینکه اگر افراد در شرایطی هستند که به بیرون از خانه می‌روند و یا در رفت و آمد هستند باید فاصله ۲ متری خود با افراد را در مکان‌های عمومی رعایت کنند.

View this post on Instagram

A post shared by دکتر مستعان موسویان (@drmostaanmoosavian) on

کاربران بسیاری نیز با تایید این موارد معتقدند رعایت نکات بهداشتی فردی و اجتماعی در این شرایط می‌تواند به قطع زنجیره کرونا کمک کند اما جمعی به این مسائل توجه نمی‌کنند و سلامت دیگران را به خطر می‌اندازند. کاربرانی نیز با خرده گرفتن از عدم ایجاد طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مترو، وسایل نقلیه و هواپیما از سوی دولت، عنوان می‌کنند وقتی مقدمات این طرح در سطح شهرها به خوبی چیده نشده است، مردم چگونه جوانب بهداشتی را رعایت کنند و این در حالیست که در این شرایط اقداماتی برای بازگشایی مکان‌های عمومی و بازگشت با حالت عادی صورت گرفته است.

برخی از کاربران معتقدند همه افراد باید به نکات بهداشتی توجه کنند و فاصله خود با دیگران را رعایت کنند و به این موضوع که دیگران این مسائل را رعایت می‌‌کنند یا نه توجه نکنند بلکه خود به آن پایبند باشند و گمان نکنند که شرایط به حالت عادی برگشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала