22 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در چین کشف شد

© AP Photo / Ng Han Guan22 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در چین کشف شد
22 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در چین کشف شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چین 22 مورد جدید از عفونت کروناویروس را طی روز گذشته به ثبت رساند، 23 بیمار بهبود یافتند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پیام کمیته دولتی بهداشت چین مشخص شده است که از 22 پرونده جدید ابتلا به کرونا، 21 مورد از کشورهای خارجی، یک مورد محلی در استان جنوبی گوانگدونگ به ثبت رسیده است. درمجموع ، در حال حاضر 1660 مورد از عفونت کروناویروس در چین وجود دارد ، 553 نفر هنوز بیمار هستند ، 22 نفر در وضعیت جدی قرار دارند.

"کمیته دولتی بهداشت چین در طی دوران این بیماری از 31 استان این کشور اطلاعات مربوط به 82858 مورد آلودگی با نوع جدیدی از کروناویروس را دریافت کردند،  77 هزار و 578 نفر مرخص شدند".

از اول آوریل ، مقامات کشور شروع به انتشار داده های مربوط به موارد ابتلا به این بیماری بدون علائم کردند، طی روز گذشته 26 مورد از این قبیل شناسایی شده است که از این تعداد 5 مورد وارداتی است. طی یک روز گذشته ، 29 نفر از قرنطینه بیمارستان آزاد شدند ، که در آنها آزمایشات مربوط به کروناویروس مثبت بود، اما هیچ علائمی از این بیماری آشکار نشده است. تحت نظارت 993 مبتلای بدون علائم وجود دارد".

در استان هوبی تمرکز این بیماری همه گیر، یک مورد عفونت یا مرگ و میر در روز تشخیص داده نشده است، و هیچ بیمارانی با عفونت کروناویروس در بیمارستان ها وجود ندارند. از زمان ابتلا به این بیماری همه گیر ، 68128 مورد عفونت در استان هوبی (50333 ووهان) کشف شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала