متهم شدن نامزد دموکرات های آمریکا به تجاوز جنسی

© AFP 2023 / Mandel Nganجو بایدن
جو بایدن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تارا رید، کارمند سابق دفتر جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا، وی را به تجاوز متهم کرده و تصمیم هیلاری کلینتون، وزیر خارجه اسبق ایالات متحده برای حمایت از نامزدی این سیاستمدار را مورد انتقاد قرارداد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز ، بایدن، معاون سابق ریاست چمهوری در دوره حکومت اوباما  تنها نامزد انتخابات ریاست جمهوری از طرف دموکراتهای آمریکا است. علاوه بر این  پیشتر نشریه  Business Insider گزارش داده بود که یک کارمند سابق دیگر بایدن شکایتی را علیه این سیاستمدار 77 ساله به پلیس واشنگتن تقدیم  و وی را به آزار و اذیت جنسی متهم کرده است.

آیا میشل اوباما معاون احتمالی بایدن خواهد شد؟ - اسپوتنیک ایران
آیا میشل اوباما معاون احتمالی بایدن خواهد شد؟

خانم تارا رید ادعا می کند که بایدن در سال 1993 وقتی هنوز سناتور بود ، وی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است . به گفته وی ، این حادثه در راهرو سنای آمریکا رخ داده است ، جایی که بایدن دست خود را زیر دامن مقتول متهم برده و مرتکب اقدامات جنسی شد. نمایندگان بایدن این ادعاها را تکذیب کردند.

او همچنین از کلینتون به دلیل حمایت از بایدن انتقاد کرد.

رید گفت: "من در سال 2016 به هیلاری کلینتون رأی دادم ... من در تمام زندگی خود از دموکرات ها حمایت کرده ام اما حالا  می بینم که وی به یک شکارچی جنسی ، رئیس سابق من ، جو بایدن ، که به من تجاوز کرده است ، کمک می کند. "

وی همچنین کلینتون را متهم کرد که به مردان تأثیرگذار اجازه می دهد رفتار "وحشیانه " جنسی خود را پنهان کنند. وی افزود: ما به چنین افرادی  در کشورمان  نیاز نداریم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала