برتری سوخو -57 در مقابل F-35 + فیلم

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر برتری سوخو -57 در مقابل F-35 + فیلم
برتری سوخو -57 در مقابل  F-35 + فیلم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جنگنده پیشرفته روسی سوخو 57 از جنگنده آمریکایی F-35 Lightning II برتر است زیرا می تواند با حنی با داشتن بار زیاد و با سرعت مافوق صوت با دشمن بجنگد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه روسی خبرنامه صنایع نظامی ( واینوـ پرامیشلنی کوریر)،  وزارت دفاع روسیه در ماه مارس ویدئویی را منتشر کرد که در آن سوخو-57 با وجود داشتن بار زیاد،  موشکی را شلیک می کند.

نشریه صنایع نظامی می نویسد: در فیلم منتشره کاملاً آشکار است که این موشک نه از پرتابگرهای واقع در روی بالها بلکه از موقعیتی در ناحیه ورودی هوا یا هواگیر شلیک می شود. در هواپیمای سوخو چهار بخش برای نگهداری تسلیحات وجود دارد - دو بخش بزرگتر  بین دو موتور هواپیما و دو بخش کوچکتر درروی  بالها و در نزدیکی ورودی هوا. "

نتیجه گیری  می شود که سوخو 57 به یک پرتابگر ویژه برای شلیک موشک های دارای کلاهک هوشمند مجهز شده و و این  پرتابگر برخلاف جنگنده های آمریکایی حتی در شرایط بارزیاد نیز می تواند شلیک کند."

در ماه آوریل ، نشریه Defence News با استناد به وزارت دفاع آمریكا اطلاع داد كه جنگنده های نسل پنجم F-35B Lightning II و F-35C Lightning II با سرعت مافوق صوت می توانند فقط چند ده ثانیه پرواز كنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала