احساساتی شدن و گریه فوتبالیست ایرانی از تماشای یک فیلم +ویدئو

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر غیبت چند بازیکن سرشناس تیم ملی فوتبال ایران در امارات
غیبت چند بازیکن سرشناس تیم ملی فوتبال ایران در امارات  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رامین رضاییان که از تماشای صحنه‌هایی از فیلم معجزه در سلول شماره هفت به شدت احساساتی می‌شود این اتفاق را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران در صفحات اجتماعی ویدئویی کوتاه از استوری رامین رضاییان منتشر می‌کنند که نشان می‌دهد این شخصیت فوتبالی پر حاشیه با تماشای صحنه‌هایی از فیلم سینمایی معجزه در سلول شماره هفت تحت تاثیر قرار می‌گیرد و احساساتی می‌شود. او در استوری اینستاگرام خود ضمن پیشنهاد تماشای این فیلم به دنبال‌کنندگانش، لحظه‌هایی از احساسی شدن و گریه‌اش را منتشر کرد و نوشت: «این فیلم به شدت احساساتی مرا تحت تاثیر قرار داد؛ رابطه عمیق بین این پدر و دختر بسیار در جان من تاثیرگذار بود.»

View this post on Instagram

A post shared by ندا💕 (@neda_red) on

این اقدام مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت و نسبت به آن واکنش نشان دادند. کاربران بسیاری از اینکه رضاییان لحظاتی از گریه کردن و اشک‌ ریختن خود را در فضای مجازی منتشر کرده است متعجب هستند و عنوان می‌کنند پس از این اشک‌های رامین رضاییان به ژانر این شب‌ها اضافه می‌شود. این کاربران با واکنش‌های کنایه‌آمیز و جملات آمیخته با طنز در این‌باره اظهارنظر می‌کنند و این استوری را یک شوخی بسیار خنده‌دار می‌دانند و معتقدند صحنه‌ایی که او حین گریه کردن موهایش را درست می‌کند پتانسیل یک فیلم کمدی درجه یک را دارد.

View this post on Instagram

A post shared by perspolis / پرسپولیس (@zede.ki3) on

برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند ‏تاثیر‌گذاری فیلمی که زبان اصلیش ترکی است و زیرنویس آن انگلیسی است چگونه باعث احساساتی شدن رامین رضاییان شده است که از نظر زبان در سطح پایین است. اما برخی از کاربران به حمایت از او عنوان می‌کنند که باید این مسئله را درک کرد که احساساتی شدن و گریه کردن یک پسر چیز غیرعادی نیست و ربطی به جنسیت ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала