پیش بینی های تاریک پس از کرونا؛ سیل، خشکسالی و قحطی

© Sputnik / Dmitriy Vinogradov /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی های تاریک پس از کرونا؛ سیل، خشکسالی و قحطی
پیش بینی های تاریک پس از کرونا؛ سیل، خشکسالی و قحطی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارشناسان آینده سختی را پس از کرونا پیش بینی می کنند که شامل گرم شدن زمین، آتش سوزی، طوفان، سیل و خشکسالی و همچنین حمله ملخ ها خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، همه گیری کرونا تنها نیامده است و در کنار آن کارشناسان پیش بینی می کنند که مشکلات متعددی در پی کرونا بروز خواهد کرد و سازمان های بین المللی هشدار می دهند که بلایای طبیعی گرسنگی را برای کشورهای فقیر و مشکلات جدی را در اروپا و آمریکا ایجاد می کنند.

میلیون ها شاغل در بریتانیا به خاطر کرونا خانه نشین شدند - اسپوتنیک ایران
میلیون ها شاغل در بریتانیا به خاطر کرونا خانه نشین شدند

بر طبق اعلام سازمان ملل، اقیانوس ها بیش از هر زمان دیگری گرم می شوند، خشکسالی در اروپا و آمریکا در حال افزایش است. فقیرترین کشورها در حال برنامه ریزی برای بزرگترین بحران قرن هستند و کشورهای ثروتمند در معرض سیل، خرابی محصولات زراعی و طوفان های فصلی فوق العاده مخرب هستند.

هیچ نقطه ای از جهان بدون مشکل نخواهد بود و اکنون تمام منابع به مبارزه با کروناویروس صرف می شوند.

پزشکان و امدادگران همه درگیر کرونا هستند و بودجه اضافی نیز وجود ندارد. کشاورزی، تجارت و حمل و نقل در یک قرنطینه مصنوعی غوطه ور می شود و اگر در زمان همه گیری یک گردباد ویرانگر یا طوفان و تگرگ ناگهان در روزهای برداشت رخ دهد، اوضاع از کنترل خارج خواهد شد.

این بار مشکل فقط به پول محدود نمی شود و حتی اگر کشوری که تحت تأثیر سیل، خشکسالی یا طوفان قرار دارد پول لازم برای مقابله با عواقب این فاجعه و بهبودی را داشته باشد، خرید و آوردن آنچه برای این مورد نیاز است دشوارتر از همیشه است. تجارت و حمل و نقل جهانی توسط کروناویروس محدود می شود. حرکت کشتی های تجاری و حمل و نقل زمینی کمتر می شود و هواپیماها پرواز نمی کنند. مقامات با ترس از این بیماری ممنوعیت صادرات دارو و مواد غذایی را وضع می کنند. حتی ثروتمندترین، سخاوتمندترین کشورها نیز مرزهای خود را می بندند.

کارشناسان آینده سختی را برای مردم جهان در روزهای پس از کرونا پیش بینی می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала