فعالیت رستوران‌ها فقط به صورت بیرون بر

© Photo / Romina Bagheriفعالیت رستوران‌ها فقط به صورت بیرون بر
فعالیت رستوران‌ها فقط به صورت بیرون بر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رستوران‌ها در ایران به واسطه شیوع کرونا فقط باید بیرون بر باشند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «مهر»، رئیس اتاق اصناف استان تهران گفت که رستوران‌ها از افطار تا سحر همچون ماه رمضان سال گذشته اجازه فعالیت دارند، اما فقط بصورت بیرون بر.

قاسم نوده فراهانی در رابطه با مقابله با کرونا در استان تهران گفت:«ما تلاش داریم به واحدهای صنفی که به سبب شیوع بیماری کرونا آسیب دیدند، کمک کنیم و فعلاً هزار واحد صنفی را به این شرکت اینترنتی معرفی خواهیم کرد تا کالاهایشان را از این طریق به فروش برسانند.

این واحدهای صنفی حتماً باید پروانه کسب داشته باشند و کالاهایی که عرضه می‌کنند، استاندارد تعریف شده و قیمتگذاری مشخص داشته باشد. مردم بدانند که همه این کالاهای عرضه شده به لحاظ کیفیت، قیمت و بهداشت کنترل شده است.

ایستگاه پلیس در تهران - اسپوتنیک ایران
سازنده کلیپ «خوردن ادرار شتر» در تهران بازداشت شد + فیلم

رستوران‌ها به صورت بیرون بر فعال بودند و در ایام رمضان هم فقط باید غذا را از طریق پیک یا فروش مجازی تحویل منازل دهند و کسی حق ندارد در سالن رستوران غذا را میل کند. علاوه بر این همه دستورهای بهداشتی ستاد ملی کرونا نیز باید رعایت شود که علاوه بر رعایت بهداشت باید از هرگونه تجمع پرهیز شود.

احتمال دارد مجدد محدودیت‌هایی برای برخی مشاغل به جهت پیشگیری هر چه بیشتر از ابتلا به بیماری کرونا اعمال شود. ما قبل از بازگشایی به همه اصناف تذکر دادیم که اگر پروتکل‌های ستاد ملی کرونا را رعایت کنند درخواست ادامه فعالیت را خواهیم داد و اگر به تذکرات توجهی نکنند دوباره به قبل برمی گردیم.

 اکنون اصناف موارد را رعایت می‌کنند و آن یک درصدی هم که رعایت نمی‌کنند ابتدا تذکر می‌دهیم و در صورت تکرار واحد صنفی پلمب می‌شود. البته ما باید با کرونا زندگی کنیم و اقتصاد را هم نمی‌توان تعطیل کرد، اما از ستاد مبارزه با کرونا استان تهران درخواست می‌کنیم که اگر پروتکل‌های محکم تری مدنظر دارند اعلام کنند تا مدنظر قرار گیرد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала