آموزش و تفریح ایرانیان در قرنطینه +ویدئو

© Depositphotos.com / Benis Arapovic غذا
غذا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایرانیان در قرنطینه چگونه روزگار خود را می گذرانند!

به گزارش اسپوتنیک، قرنطینه خانگی در نگاه اول شاید اتفاقی کسل کننده به نظر بیاید اما کاربران ایرانی اثبات کردند که همیشه می توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد. قرنطینه خانگی سبب شده است که برخی از خانواده ها که تمام وقت خود را در محل کار بوده و کمتر با فرزندان خود وقت می گذراندند بیشتر به آنان توجه کنند و با هم ساعات شادمانی را داشته باشند.

View this post on Instagram

A post shared by mozafarfarzinebrahimi (@mozafarfarzinebrahimi) on

این دسته از خانواده ها با کودکان خود به تمرین موسیقی، سلفژ، خوانندگی و هنرآموزی می پردازند.
گروهی دیگر از کاربران عزم خود را جزم کرده اند که از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را بکنند و مطالب جدید بیاموزند و آموزش دهند. به همین دلیل می توان در شبکه های اجتماعی انواع و اقسام آموزش ها و ویدئوهای آموزشی را یافت کرد و با آموختن مهارت های جدید دنیای جدیدی را تجربه کرد.
View this post on Instagram

A post shared by Farshid motoghayer (@djferish) on

گروهی دیگر از کاربران در این روزها تصمیم گرفتند که با ساخت ویدئوهای جالب و انجام دابسمش خود را سرگرم کنند و بقیه را نیز به تماشای آن تشویق کنند.
View this post on Instagram

A post shared by 🌸کوثر هستم🌸 (@khanom_o_aghay.m_) on

می توان ویدئوهای جالبی را در این میان پیدا کرد که ایده های نویی در دل خود دارند.
View this post on Instagram

A post shared by 🌸کوثر هستم🌸 (@khanom_o_aghay.m_) on

آموزش های مختلف آشپزی، شیرینی پزی و کیک پزی نیز در این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است به طوری که افرادی که هیچ گاه فکر نمی کردند روزی بتوانند نان در خانه پخت کنند سر ذوق آمده و استعداد خود را در این زمینه محک می زنند.
View this post on Instagram

A post shared by نرگس دهقاني (@tasty.art) on

به گفته بسیاری از کاربران، تجربه پخت غذاهای مختلف از توفیقات اجباری است که ویروس کرونا و قرنطینه خانگی نصیب آنان کرده است.
View this post on Instagram

A post shared by samira (@samira_kavan) on

شب ها نیز انواع و اقسام گفتگوهای زنده بین افراد مشهور و غیر مشهور را می توان در شبکه ها مجازی پیدا کرد و اطلاعات خود را در مورد بسیاری از وقایع بالا برد. خواندن کتاب نیز تفریح بسیاری از کاربران است که معتقدند ماه هاست فرصت آن پیش نیامده بود.
View this post on Instagram

A post shared by doornaa (@__doornaa) on

بسیاری از کابران نیز معتقدند که درست است که روزهای سختی را در قرنطینه می گذرانیم اما می توانیم با انجام تفریحات جدید سختی این روزها را به آسانی تبدیل کرده و تجربه های جدیدی را برای خود رقم بزنیم که شاید روزی در مقام پدربزرگ ها و مادربزرگ ها برای نوه های خود بازگو کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала