حاشیه‌سازی کودک پر استعداد ایرانی و خواننده خارج نشین برای جادوگر فوتبال +ویدئو

© Photo / IRNAپرسپولیسی محبوب از ایران رفت
پرسپولیسی محبوب  از ایران رفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امیر مقصدلو و آرات حسینی سبب حاشیه سازی برای علی کریمی شدند!

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا جنجالی در شبکه‌های مجازی به پا شده است که سبب حاشیه سازی ناخواسته برای علی کریمی شده است.

View this post on Instagram

A post shared by ‌ (@music.land_) on

ماجرا از این قرار است که کودک با استعداد فوتبال آرات حسینی که این روز‌ها برای بازی در آکادمی لیورپول حسابی سر زبان‌ها افتاده است، برای اسطوره پرسپولیس دردسر بزرگی ایجاد کرد. این کودک با استعداد چند وقتی است که برای چهره‌های معروف فوتبال حرکات نمایشی انجام می دهد و سبب برانگیختن تحسین لیونل مسی شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Persia’s Got Talent Fan (@persias_got_talentmbc) on

 او در صحبت‌هایی نسبت به پرسپولیس و علی کریمی نیز ابراز علاقه کرده و به نوعی دوست داشته بود تا علی کریمی هم مثل مسی او را تشویق کند و نسبت به عملکردش واکنشی نشان دهد، ولی چنین واکنشی از سوی جادوگر فوتبال ایران دیده نشد.

View this post on Instagram

A post shared by Ki3_sozi 🧿 (@amin_f6) on

در این میان امیرحسین مقصودلو، خواننده ایرانی خارج نشین معروف به تتلو نیز از فرصت استفاده کرده و ضمن دلداری به آرات حسینی به علی کریمی بابت بی اعتنایی به آرات حمله‌ور شده است. او علی کریمی رادبه غرور کاذب متهم کرده و اعلام داشته وقتی لیونل مسی از آرات تمجید می‌کند چرا یکی مثل علی کریمی برای او به اصطلاح کلاس می‌گذارد و خودش را در سطحی نمی‌داند که یک کودک مستعد را تشویق کند.

View this post on Instagram

A post shared by ⚽️ فوتبالیون ⚽️ (@footballiun) on


پس از این واکنش، جمعیت پر تعداد دنبال کنندگان و هواداران تتلو در واکنش به این ماجرا به صفحه علی کریمی حمله‌ور شدند. در مقابل هواداران علی کریمی نیز به دفاع از او پرداخته و سبب شد تا جنگ بین آنان برای مدتی در فضای مجازی جرقه بخورد.

View this post on Instagram

A post shared by Amir Tataloo (@tataloo) on


ماجرا تا جایی پیش رفت که تتلو در صفحه شخصی خود اعلام آتش بس کرده و از هوادارانش خواست از این ماجرا عبور کرده و آن را فراموش کنند.
نکته جالب این است که کوچکترین واکنشی از سوی علی کریمی انجام نشد و او هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده است و بعد از این ماجرا‌ها آرات حسینی در صفحه خودش اعلام کرد که توسط علی کریمی بلاک شده است.

View this post on Instagram

A post shared by عطااله فاتحی ❣ دزفول dezful (@atafatehi) on

در نهایت آرات حسینی با انتشار ویدئویی سعی در میانجی گری و تمام کردن این اتفاق داشته است و عنوان کرد که اگر هر دو چهره علی کریمی و امیر تتلو ناراحت باشند منم ناراحتم و فرض کنید همه این فحش‌ها برای پدر من بود.
بسیاری از کاربران معتقدند که پدر آرات او را نباید درگیر حاشیه کند و نباید برای متوجه کردن نگاه شخصیت‌های معروف ورزشی به پسر خود دست به هر کار حاشیه‌سازی بزند. به گفته بسیاری از کاربران این اتفاقات سبب می شود تا آارات از مسیر حرفه‌ای خود دور شود و مسیر موفقیت خود را طولانی تر کند. در ضمن او کودک است و نباید هر فحشی را بیاموزد اما در دعوای بزرگترها خواهد آموخت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала