5 حرفه برتر که می توانید در قرنطینه خانگی یاد بگیرید

© Depositphotos.com / Rawpixel5 حرفه برتر که می توانید در قرنطینه خانگی یاد بگیرید
5 حرفه برتر که می توانید در قرنطینه خانگی یاد بگیرید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در حالی که ما در خانه هستیم، می توان تمام سریال سالهای اخیر را تماشا کنید یا چیز مهم و مفیدی را یاد بگیرید که به شما امکان می دهد در آینده یا در حال حاضر درآمد کسب کنید.

به گزارش اسپوتنیک، می توان تعداد زیادی از دوره های یادگیری را بصورت آنلاین پیدا کردد، می توانید هر چیزی را یاد بگیرید! این فرصت را از دست ندهید و احتمالاً ارزش آن را دارد که همین حالا یاد بگیرید.

ما چندین حرفه را انتخاب کرده ایم که اکنون می توان این مهارت ها را کسب کرد تا در آینده کمک کننده باشد.

1. کپی رایت

ساده ترین چیز در این لیست. فقط لازم است که بتوان ایده را بطور صحیح و دقیق بیان کرد. ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما همه می دانند چگونه داستان بگویند؟ اگر دوست دارید بخوانید، پس همه چیز بسیار ساده تر خواهد بود.
آماده شوید تا به زودی متن اصلی را در مورد هر موضوع دریافت خواهید کرد. نویسندگان کپی رایت و نوشتن مجدد همیشه مورد نیاز است، این به معنی کار زیادی است. اگر خوش شانس باشید، یک مشتری دائمی با حقوق بالاتر پیدا خواهید کرد.

2. اداره شبکه های اجتماعی

شما هم آشنا هستید بسیاری از افراد، کانال ها، گروه ها وجود دارند که باید به طور منظم مطالب جدید ارسال کنند. این کار شما خواهد بود.
هدایت کانال در مورد ژاپن چطور است؟ خب، وقت آن رسیده است که یک واقعیت سرگرم کننده را به خوانندگان بگوییم یا یک عکس زیبا بچسبانید. نکته اصلی این است که شما خودتان به موضوع خود علاقه مند خواهید بود.

3. روتوش عکس

از کلمه نگران نباشید. برای شما کافی است که در برنامه بدنام فتوشاپ یا آنالوگ آن تسلط داشته باشید. این مهارت همچنین برای پردازش عکس های شما، به عنوان مثال از کارهای مفید در تعطیلات است.

در اینجا شما باید کمی یاد بگیرید. برس، تمبر و لاسو نباید این نام ها ترسناک باشند. لازم است رنگ ها را درک کنید، تا بتوانید آنها را ترکیب کنید.
راه کسب درآمد، یافتن مشتری در بورس اوراق بهادار است. ممکن است کارهای ساده ای وجود داشته باشد، ساخت یک روتوش ساده یا پیچیده تر، در حال حاضر با یک راه حل طراحی می توان خیلی کارآمد باشد.

4- ویرایش ویدیو

نمونه قبلی را تا حدی تکرار می کند، اما در حال حاضر صحبت کار با ویدئو است. به یک رایانه نسبتاً کارآمد نیاز دارید.

5- برنامه نویسی

این حرفه ای است که درباره آن جوک های زیادی در شبکه ها وجود دارد، اما این مهارت ارزش آن را دارد. در مورد ارتباطات صحبت نخواهیم کرد، این از قبل قابل درک است. اغلب با این عقیده روبرو می شوید که می توانید در حداقل شش ماه، حداقل سطح را یاد بگیرید. در مورد آن فکر کنید، سطح درآمد در این زمینه بسیار بالاتر است و شاید این امر نه تنها به یک شغل پاره وقت تبدیل شود، بلکه چیزی بیشتر ار آن باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала