برگزاری تجمع اعتراضی به نام "روز سیاه" توسط پزشکان هندی

© AFP 2023 / SAM PANTHAKYبرگزاری تجمع اعتراضی به نام "روز سیاه" توسط پزشکان هندی
برگزاری تجمع اعتراضی به نام روز سیاه توسط پزشکان هندی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پزشکان هندی در تجمعی اعتراضی "روز سیاه" که امروز برگزار می شود، خواستار این هستند كه مقامات برای محافظت از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی، قانون جداگانه ای را تصویب كنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تایمز هند، همه پزشکان این کشور امروز با بانداژ یا نشان های مشکی کار خواهند کرد. آنها با سیاست مقامات مخالفند که در انجمن پزشکی هند اعلام شده است. آنها تاكید كردند كه دولت موظف است قانونی را علیه خشونت علیه پزشكان و جلوگیری از كار بیمارستانها وضع كند.

خبر خوش در دوره کرونا: از سرگیری کار مراکز تجاری در دبی و ابوظبی  - اسپوتنیک ایران
خبر خوش در دوره کرونا: از سرگیری کار مراکز تجاری در دبی و ابوظبی

این سازمان معتقد است که اکنون این مهمتر از همیشه است، زیرا در زمان همه گیر شدن کروناویروس، ده ها حمله به کارمندان پزشکی به دلیل فعالیت های حرفه ای آنها از پیش ثبت شده است.

مطبوعات ملی بارها و بارها مواردی را گزارش كرده اند كه همسایگانشان به كارمندان کادر درمانی اجازه ندادند به خانه و خانواده های خود سر بزنند و مسافران در وسایط نقلیه عمومی هنگامیکه پزشکی می دیدند خواستار بیرون کردن آنها می شدند. بعضی اوقات چنین اختلافاتی منجر به دعوا می شد.

یک پرتال اینترنتی هند به نام The News Minute، گزارش داد که آخرین دعوا در تشییع جنازه یک کارمند پزشکی در شهر چنای در جنوب این کشور بود. در ابتدا، جمعیت سعی در جلوگیری از دفن جسد در یک گورستان عمومی داشتند و سپس جمعیت به سوی کسانی که سعی داشتند مراسم را به صورت کامل برگزار کنند، سنگ پرتاب کردند.

انجمن پزشکی افزود: اگر مسئولان پس از اقدام امروز به تصویب این قانون رضایت ندهند، پزشکان اقدامات پیگیری را انجام می دهند. دقیقا چه نوع اقدامی در پیام سازمان مشخص نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала