پست های مربوط به اعتراضات بر قرنطینه در آمریکا حذف شدند

© Sputnik / Natalia Seliverstovaپست های مربوط به اعتراضات بر قرنطینه در آمریکا حذف شدند
پست های مربوط به اعتراضات بر قرنطینه در آمریکا حذف شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فیسبوک شروع به حذف برخی از پست های مربوط به اعتراضات علیه وضعیت قرنطینه در ایالات متحده کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان ان، اندی استون سخنگوی شبکه اجتماعی فیسبوک، اعلام داشت: به دلیل نقض قوانینی از سوی معترضان که توسط مقامات محلی اعمال شده است، فیسبوک اقدام به حذف پست های مربوطه زده است.

مرخصی بیش از هزار زندانی خارجی در ایران
 - اسپوتنیک ایران
مرخصی بیش از هزار زندانی خارجی در ایران

نمایندگان این شرکت پس از مشورت با رهبران این ایالت ها، پست های مربوط به سازماندهی تظاهرات در کالیفرنیا، نیوجرسی و نبراسکا را پاک کردند.

استون خاطرنشان كرد كه فیسبوک نیز با دیگر كشورها در تماس است و در مورد بحث مشروعیت اعتراضات گسترده در دوره قرنطینه در ارتباط است. اگر این خلاف قوانین نباشد، شبکه اجتماعی به سازمان دهندگان امکان می دهد تا اطلاعات مربوط به تظاهرات را پخش کنند.

موجی از اعتراضات مبنی بر لغو قرنطینه و بازگشت به زندگی عادی در 19 آوریل در ایالات متحده رخ داد. صدها آمریکایی در کنتاکی، مریلند، میشیگان، اوهایو، تگزاس و ویسکانسین تجمع کردند. معترضین خواستار بازگشت به کار و همچنین نقض حقوق مشروطه بودند.

روزنامه واشنگتن پست، سازمان دهندگان این اقدام را گروهی فوق العاده راست از مینه سوتا نامید، كه رئیس آن بن دور برای حمل رایگان اسلحه می جنگند.

تعداد مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده از 786 هزار نفر فراتر رفته، بیش از 42.3 هزار نفر درگذشتند، بیش از 72.7 هزار نفر بهبود یافتند. در کل، بیش از 2.4 میلیون مورد عفونت در جهان وجود دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала