پوتین: روسیه تمام منابع لازم را در اختیار دارد

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: روسیه تمام منابع لازم را در اختیار دارد
پوتین: روسیه تمام منابع لازم را در اختیار دارد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین اظهار داشت که روسیه تمام منابع لازم برای حفظ سلامت مردم و حمایت اقتصادی را در اختیار دارد.

به گزارش اسپوتنیک،  ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت: " تمام اقدامات برای حمایت از زندگی و سلامتی مردم، برای حمایت از اقتصاد نیازمند منابع و ذخایر اضافی و بزرگ است و روسیه آنها را دارد."

وی در پیام تبریک عید پاک که در سایت کرملین منتشر شده است خطاب به مردم روسیه گفت: " بله، همه اقدامات برای حمایت از زندگی و سلامتی مردم، برای حمایت از اقتصاد نیاز به منابع و ذخایر اضافی و بزرگ دارد. ما آنها را داریم. ما از آنها استفاده می کنیم - با دقت، دقیقاً بر اساس وضعیت فعلی و مهمتر از همه، برای کمک به مردم، برای آنهایی که اکنون در وضعیت سختی قرار دارند. "

رئیس جمهور روسیه همچنین افزود: "روسیه تجربیات سایر کشورها را در زمینه مبارزه با کرونا‌ویروس را تجزیه و تحلیل می کند و خطرات را ارزیابی می کند ."

پوتین در پیام تبریک خود به مناسبت عید پاک خاطر نشان کرد: "ما به دقت تجربه دیگر کشورها را مورد تحلیل و بررسی قرار داده و فعالانه با دوستان و همکاران خود در خارج از روسیه در تعامل و همکاری هستیم. آنچه که اتفاق می افتد را درک کرده، خطرات را مشاهده می کنیم و می دانیم که در هر گونه شرایطی که اتفاق بیفتد چه عملکردی باید داشته باشیم و هر آنچه که لازم است را انجام می دهیم. ما همواره جلوتر عمل می کنیم."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала