تحویل پهپادهای رزمی به ارتش ایران

© Photo / IRNAتحویل پهپادهای رزمی به ارتش ایران
تحویل پهپادهای رزمی به ارتش ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هواپیماهای بدون سرنشین رزمی با قابلیت تجهیز به انواع بمب‌ها و موشک‌ها با حضور وزیر دفاع ایران به ارتش این کشور تحول داده شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران روز شنبه در مراسم تحویل دهی هواپیماهای بدون سرنشین رزمی به ارتش این کشور اظهار داشت: این محصولات با استفاده از توان صنایع دفاعی، دانشگاه‌های کشور و شرکت‌های دانش بنیان آماده شده و دارای ویژگی‌های قابل توجهی است.

پاسخ قاطع ایران به امریکا در صورت ادامه مزاحمت برای نفتکش ها  - اسپوتنیک ایران
وزیر دفاع ایران: حضور غیرقانونی آمریکایی‌ها باعث ناامنی در منطقه است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با بیان این که امروز سه محصول پهپادی تحویل ارتش شد، گفت: این سه محصول بخش مهمی از ماموریت‌های دو نیروی پدافند و هوایی را پوشش می‌دهند و می‌توانند به عنوان یک هواپیمای هدف برای پدافند و برای ماموریت‌های فریب در شبکه پدافندی دشمن قرار بگیرند.

امیرحاتمی گفت: علاوه بر این پهپادهایی که به نیروی هوایی تحویل داده می‌شود می‌توانند به عنوان یک هواپیمای شناسایی در فاصله قابل توجه تحرکات دشمنان را در اطراف مرزهای جمهوری اسلامی مورد رصد قرار دهند.

وزیر دفاع ایران خاطرنشان کرد: این پهپادها با توجه به تجهیزی که به انواع بمب‌ها و موشک‌ها می‌شوند می‌توانند در ماموریت‌های رزمی نیروها هم مورد استفاده قرار بگیرند.

وی با اشاره به قابلیت این پهپادها برای پرواز در ارتفاع بالا اظهار داشت: این پهپادها می‌توانند در ارتفاع ۴۰تا ۴۵ هزار پا که ارتفاع خوبی است، پرواز کنند. برد بسیار خوبی هم دارند. هواپیمای کرار و ابابیل ۳ و هواپیمای چند منظوره جت که می‌توانند تا شعاع ۱۵۰۰ کیلومتر ماموریت اجرا کنند که این قابلیت کمک خواهد کرد که ایران امن‌تری داشته باشیم و ماموریت‌های دفاع از کشور را با قوت و سرعت بیشتری اجرا کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала