افزایش سهام شرکت داروسازی گیلیاد در پی موثر بودن "رمدسیویر" در درمان کووید-19

© Fotolia / Alexander Raths افزایش سهام گیلیاد در پی موثر بودن "رمدسیویر" در درمان کووید-19
افزایش سهام گیلیاد در پی موثر بودن رمدسیویر در درمان کووید-19 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سهام شرکت داروسازی و بیوتکنولوژی آمریکایی گیلیاد در پی اخبار مربوط به موثر بودن داروی رمدسیویر در درمان ویروس کرونا تا 12 درصد افزایش یافت.

به گزارش اسپوتنیک، آزمایشات بالینی داروی ضد ویروس "رمدسیویر" نتایج امیدوار کننده ای برای درمان ویروس کرونا نشان داده است که این امر موجب شد سهام شرکت داروسازی و بیوتکنولوژی آمریکایی گیلیاد، تولید کننده این دارو تا 12 درصد افزایش یابد.

شناسایی عوامل مهم احتمال مرگ بر اثر ابتلا به کرونا - اسپوتنیک ایران
عوامل مهم احتمال مرگ بر اثر ابتلا به کرونا

سهام این شرکت آمریکایی براساس داده های معاملاتی 8.1 درصد تا 82.74 دلار افزایش یافته است. حداکثر ارزش در طول معاملات به 85.79 دلار (12 درصد) رسید.

  تمام بیماران مبتلا به کووید-19 که در بیمارستان دانگاه پزشکی شیکاگو با داروی "رمدسیویر" تحت درمان قرار گرفتند، به نقل از STAT News، براساس اعلام پزشکان به سرعت بهبود یافته و طی کمتر از یک هفته از بیمارستان مرخص شدند.

اولین گزارش از نتایج کارآزمایی بالینی فاز 3 داروی "رمدسیویر" برای درمان بیماری کرونا از طرف دانشگاه شیکاگو منتشر شد. از 125 بیمار با فرم شدید بیماری، 123 نفر از بیمارستان مرخص شده اند؛ لازم به بیان است 113 نفر از 125 نفر بسیار بد حال بوده اند.

در این تحقیق، در اکثریت موارد بهبودی تا شش روز اتفاق افتاده است. علایم بهبودی از روز اول ظاهر شده است و تعدادی از بیماران بعد از روز اول از دستگاه ونتیلاتور باز شده اند. همچنین افت قابل توجه تب بلافاصله بعد از شروع درمان دیده شده است؛ تعداد محدودی تا روز دهم درمان شده اند. فقط دو نفر از 125 نفر فوت شده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала