آیا شیوع کرونا کار "بیل گیتس" بوده است؟

© AFP 2023 / Saul Loevگمانه زنی جدید بیل گیتس درباره زمان ساخت واکسن کرونا
گمانه زنی جدید بیل گیتس درباره زمان ساخت واکسن کرونا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مشاور سابق دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای مدعی شد شیوع ویروس کرونا می‌تواند کار "بیل گیتس" کارآفرین و مدیرعامل مستعفی شرکت مایکروسافت باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از عصر ایران، ، "راجر استون" مشاور سابق دونالد ترامپ در یک برنامه رادیویی از ایالت فلوریدا مدعی شد، بیل گیتس و همکاران او می‌توانند پشت قضیه شیوع ویروس کرونا در جهان باشند.

او گفت: آنها شاید این پاندمی را به وجود آوردند تا طرح خودشان برای وصل کردن "میکروچیپ" به همه انسان‌های زمین را عملی کنند.

آیا ترامپ می خواهد مهاجرت به امریکا را برای یک مدت طولانی متوقف کند؟ - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
نبرد کرونا؛ ترامپ، قربانی اصلی

او در عین حال تاکید کرد به هیچ وجه حاضر نخواهد شد به بهانه مبارزه با کرونا ویروس و کنترل وضعیت بدن، میکروچیپی به او وصل شود.

میکرو چیپ یک تراشه کوچک کامپیوتری است (در اندازه یک دانه برنج) که با تزریق زیر پوست جانداران، حرکات و وضعیت جسمانی آنها را کنترل می‌کند.

این مشاور سابق ترامپ که در فوریه سال جاری میلادی به اتهام ارایه شهادت دروغ در کنگره درباره انتخابات ریاست جمهوری 2016  به 40 ماه زندان محکوم شده، گفت:" اینکه آیا بیل گیتس نقشی در این پاندمی جهانی داشته یا نه، هنوز محل بحث است. من دوستان محافظه کاری دارم که می‌گویند این اتهامی مسخره است و دیگرانی هم می‌گویند قطعا بیل گیتس در این پاندمی نقش داشته است."

گفتنی است بیل گیتس در سال 2015 در جریان یک سخنرانی درباره شیوع یک ویروس در سطح جهان هشدار داده و گفته بود تنها عاملی که طی دهه آتی می‌تواند به مرگ میلیون‌ها انسان در جهان بینجامد، شیوع یک ویروس مرگبار می‌تواند باشد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала