واکنش دیپلمات‌ها به اتهامات پنتاگون نسبت به اسپوتنیک

© AFP 2023 / Shawn Thewسفارت روسیه در امریکا!
سفارت روسیه در امریکا! - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمریکا، اسپوتنیک و «ار تی» را متهم به انتشار اطلاعات دروغ در رابطه با «کووید -19» کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سفارت روسیه در واشنگتن، اتهامات آمریکا خطاب به اسپوتنیک و «ار تی» در رابطه با انتشار اطلاعات دروغ در باره «کووید -19» را پوچ نامید.

در تفسیر سفارت روسیه در خصوص این موضوع آمده است:« بهتر است وزارت دفاع آمریکا تلاش خود را متوجه مقابله با کروناویروس بکند. اگر نظامیان آمریکایی دستهای خود را نمی شویند، این دیگر گناه رسانه های روسیه نیست.

پنتاگون: برای مقابله با چین و روسیه به 20 میلیارد دلار نیاز داریم  - اسپوتنیک ایران
پنتاگون: برای مقابله با چین و روسیه به 20 میلیارد دلار نیاز داریم

خبرنگاران وظایف خود را انجام می‌دهند و اخبار را در اختیار خوانندگان می‌گذارند. اما این گونه رفتار پنتاگون را می توان به عنوان عاملی تلقی نمود که امنیت کارمندان رسانه‌ای در آمریکا را به خطر می‌اندازد. سازمان های مدافع حقوق بشر باید به این نکته توجه کنند.

روسیه و آمریکا در عالی ترین سطح به تبادل اطلاعات در باره ویروس «همه‌گیر» می پردازند. هیچکس در تشدید این وضعیت که بخودی خود دشوار است، ذینفع نیست. در این شرایط در بعضی از رسانه های آمریکایی، به «روسی‌هراسی» دست می زنند. اینگونه بی مسئولیتی  باعث تأسف و ناخوشایندی می شود.

روسیه به دیگر کشورها کمک می کند و این دلیلی برای وارد کردن اتهامات به روسیه نباید شود. باید درک شود که فقط با تلاش همگانی می توانیم این شر عمومی را از بین ببریم».

اوضاع مرتبط با رسانه های روسیه در غرب، در سالهای اخیر دشوارتر شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала