روحانی: مردم در تهران از وسایل شخصی استفاده کنند

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر روحانی: مردم در تهران از وسایل شخصی استفاده کنند
روحانی: مردم در تهران از وسایل شخصی استفاده کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایران از مردم تهران و شهرهای بزرگ خواست تا بجای استفاده از وسایل نقلیه عمومی از اتومبیل شخصی و یا تاکسی استفاده کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، رئیس جمهور ایران، حسن روحانی خاطرنشان کرد: " در تهران و شهرهای بزرگ به خاطر کم بودن وسایل نقلیه، توصیه این است مردم از وسیله شخصی خود،  تاکسی و اسنپ استفاده کنند که بهتر از وسایل حمل و نقل عمومی است."

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مترو و اتوبوس های تهران - اسپوتنیک ایران
اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مترو و اتوبوس های تهران

وی افزود: " در مرحله اول قرار شد وزارت راه اتوبوس‌های بین شهری را در اختیار تهران و کلان‌شهرها بگذارد. در مرحله دوم اگر اتوبوس‌هایی که مثلا در تهران 500 مورد و استان‌ها دیگر هم مجموعا 1500 مورد نیاز است، اگر بتوانند اتوبوس داخلی و خارجی را تا پایان ماه اردیبهشت به خدمت بگیرند و تحویل داده شود، دولت حاضر است در این زمینه کمک کند. مخصوصا در قسط اول که با پرداخت آن، اتوبوس آماده می‌شود، دولت کمک می‌کند؛  قرار شد وزارت کشور این موارد را بررسی کند و بگوید تا اقدامات را انجام دهیم."

خاطرنشان می شود که براساس آخرین داده های رسمی در ایران، شمار مبتلایان به کرونا ویروس تا ظهر روز 23 فروردین به بیش از 70 هزار نفر رسیده است. همچنین 4357 نفر تاکنون جان خود را از دست داده اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала