روحانی: در ماه رمضان احتمالاً اجتماع مذهبی نخواهیم داشت

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / روحانی: در ماه رمضان احتمالاً اجتماع مذهبی نخواهیم داشت
روحانی: در ماه رمضان احتمالاً اجتماع مذهبی نخواهیم داشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنا به اعلام حسن روحانی، در ماه رمضان احتمالاً اجتماع مذهبی در ایران برگزار نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران امروز در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از احتمال عدم برگزاری اجتماعات مذهبی در ماه رمضان خبر داد.

اظهار نگرانی هاشمی رفسنجانی از ادامه یافتن فعالیت حمل و نقل عمومی در تهران - اسپوتنیک ایران
اظهار نگرانی هاشمی رفسنجانی از ادامه یافتن فعالیت حمل و نقل عمومی در تهران

روحانی اظهار داشت: معمولاً مردم در ماه رمضان اجتماع می‌کردند و مراسم تبلیغی و عبادی و قرآن‌خوانی و دعاخوانی داشتند. در ماه رمضان مردم مراسم‌های گوناگون دارند البته در جلسه آینده راجع به این موضوع تصمیم‌گیری می‌شود اما اگر شرایط کشور به ‌مانند امروز باشد قاعدتاً اجتماعی حضوری نخواهیم داشت و این زحمت را باید صدا و سیما و شبکه‌های مجازی به‌عهده بگیرند و مردم از صدا و سیما و شبکه‌های مجازی استفاده کنند. باز اگر تحولی رخ دهد در جلسه آینده تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنیم.

رئیس جمهور ایران افزود: وزارت بهداشت و درمان اصولی دارد که این اصول برایش مهم است و بر آن مبنا است که می‌گوید کدام کسب‌وکار و اجتماع باشد و کدام کسب‌وکار و اجتماع نباشد.

روحانی همچنین در خصوص آغاز کسب ‌و کارهای پرریسک در ایران تصریح کرد: قرار شد در زمینه نحوه آغاز کسب ‌و کارهای پرریسک برنامه‌ریزی شود. وزارت بهداشت، وزارت صمت و وزارت کشور در این زمینه باید برنامه‌ریزی کنند و هر وقت این طرح آماده شد باید در آینده راجع به کسب‌وکارهای پرریسک برنامه‌های خود را عملیاتی کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала