ایران احتمال بیولوژیک بودن کرونا را بررسی می کند

© Photo / Public domain / CDC/ Alissa Eckert, MS; Dan Higgins, MAMایران احتمال بیولوژیک بودن کرونا را بررسی می کند
ایران احتمال بیولوژیک بودن کرونا را بررسی می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس اداره بهداشت نیروهای مسلح ایران: بحث بیولوژیک بودن کووید 19 در دست بررسی است اما تایید آن از نظر علمی کار آسانی نیست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، سردار حسن عراقی‌زاده، رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح در مورد بحث بیولوژیک بودن کووید 19 گفت: " این موضوع مشکوک است نه اینکه به صورت قطعی کسی بتواند آن را مطرح کند؛ اما با توجه به قرائن به عنوان یک تردید و شک مطرح شده و همه کشورها در حال بررسی موضوع هستند. در مراکز علمی ایران نیز این موضوع در حال بررسی است، اما تایید این خبر از لحاظ علمی و قطعی کار آسانی نیست."

وی با اشاره به اقدامات نیروهای مسلح ایران برای مقابله با کرنا‌ویروس افزود: " نیروهای مسلح از اولین روزهای گسترش این ویروس در سطح جهان و گسترش آن در کشورمان آمادگی خود را برای همکاری با بخش بهداشت و درمان و مسئولان کشوری اعلام کرد از سوی دیگر عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و با تمام توان در حال همکاری با بخش بهداشت و درمان کشور و مقابله با کرونا هستیم."

وی همچنین گفت: " در خصوص مسائل مطرح شده در فضای مجازی و اخبار کذب که منتشر می‌شود نیز در بخش‌های خاصی از ناجا که مسئولیت کار را دارند اقدامات مناسبی انجام می‌گیرد. نیروهای مسلح در این حوزه نیز حضور دارند و به سالم‌سازی فضای مجازی و برخورد با شایعه پراکنان می‌پردازند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала