افزایش محسوس تردد در جاده‌های ایران

© Photo / IRNAافزایش محسوس تردد در جاده‌های ایران
افزایش محسوس تردد در جاده‌های ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از افزایش ۴۰ درصدی تردد در جاده‌های ایران در هفته سوم نسبت به هفته دوم فروردین خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما؛ سرهنگ نادر رحمانی، گفت: در ورودی کلانشهر تهران ترافیک نیمه سنگین داریم. ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج نیمه سنگین و در آزادراه کرج ـ تهران پرحجم گزارش شده است. همچنین در جاده مخصوص کرج ـ تهران ترافیک نیمه سنگین و در آزادراه ساوه در هر دو مسیر رفت و برگشت پر حجم است.

وی افزود: در اکثر محور‌های سمنان، قم، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، البرز و تهران شاهد باران هستیم. در هراز، کرج ـ چالوس و برخی محور‌های آذربایجان غربی نیز بارندگی داریم.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در محور‌های اردبیل، مرکزی، قزوین و خراسان شمالی نیز مه گرفتگی و کاهش دید افقی وجود دارد.

اعلام اسامی مشاغلی که از امروز در ایران آغاز به کار می کنند - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
اعلام اسامی مشاغلی که از امروز در ایران آغاز به کار می کنند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره مسیر‌های مسدود کشور گفت: فشم ـ زردبند به علت ریزش کوه و خط جنوبی قزوین ـ همدان به علت باران و آب گرفتگی مسدود است؛ همچنین آزادراه چالوس ـ مرزن‌آباد در هر دو مسیر رفت و برگشت از ۷ شب تا ۷ صبح به علت نبود ایمنی کافی مسدود است.

امروز در ایران اعلام شد مشاغل کم خطر می توانند فعالیت خود را از سر بگیرند و مشاغل پرخطر همچنان تعطیل هستند و فهرست مشاغلی که می توانند کار خود را از سر بگیرند، منتشر شد.

این در حالی است که طبق آخرین آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران از 68 هزار نفر تجاوز کرده و تا کنون دستکم 4232 نفر از بیماران کرونایی ، جان خود را از دست داده اند و دیگر در بین ما نیستند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала