ایده‌ای خلاقانه برای دیدن چهره پزشکان و پرستاران از پشت ماسک +عکس، ویدئو

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر پزشکان از موارد عجیب مرگ بیماران مبتلا به کرونا سخن گفتند
پزشکان از موارد عجیب مرگ بیماران مبتلا به کرونا سخن گفتند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گروهی از پزشکان و پرستاران برای اینکه بیماران بتوانند چهره آنان را از پشت ماسک‌ تشخیص دهند عکس‌های خود را بر روی لباسشان چسباندند.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از ابتکار جالب پزشکان پتخ تیکوا شهری در اسرائیل در فضای مجازی منتشر می‌شود که بسیار مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.
این پزشکان عکس‌های خود را بر روی لباس‌های محافظی که بر تن دارند چسباندند که بیماران بدانند چه کسانی در حال رسیدگی به آنان است و چهره‌شان را از زیر ماسک و پوشش ایمنی تشخیص دهند.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

کاربران بسیاری ضمن تحسین پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در سراسر جهان، این ایده بسیار زیبا را علاوه بر اینکه موجب دلگرمی و خوشحالی بیماران می‌دانند؛ معتقدند حس فوق‌العاده‌ مثبتی نیز در میان پزشکان و پرستاران القا خواهد کرد. کاربران بر این باورند این خلاقیت کمک می‌کند بیماران با پزشک و پرستاری که به آنها رسیدگی می‌کند و از آنها مراقبت می‌کند ارتباط عاطفی بیشتری برقرار کنند و در واقع این ابتکار را خلاقیتی امیدبخش می‌دانند که در بهبودی بیماران کرونا نقش بسزایی دارد.

View this post on Instagram

A post shared by МОСКВА 24 (@infomoscow24) on

گروهی از کاربران با بیان اینکه این روزها برای کادر درمان روزهای بسیار سخت و غم‌انگیز است، معتقدند همان‌طور که سازمان جهانی بهداشت و همه پزشکان و متخصصین کادر درمان تنها راه نجات، کنترل و پیشگیری کروناویروس را در خانه ماندن و قرنطینه خانگی می‌دانند، از یکدیگر تقاضا دارند برای کارهای غیرضروری از خانه خارج نشوند تا با اتحاد و همبستگی همه مردم دنیا از این شرایط ملال آور رهایی پیدا کنند.

View this post on Instagram

A post shared by TIP FAK (@tipfakcom) on

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала