ساده‌ترین روش تهیه ماسک به سبک پرستار روسی +ویدئو

© Sputnik / Hôpital central de Wuhanبیمارستان
بیمارستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گروهی از اعضای کادر درمانی روسیه آسان‌ترین روش برای تهیه ماسک را آموزش دادند و آن را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به نیاز مبرم مردم به استفاده از ماسک در این ایام و دشواری‌هایی که برای تهیه آن به علت کمبود عرضه در بازار وجود دارد، برخی به روش‌های مختلف از جمله استفاده از دستمال سفره، تکه لباس، کاغذ و دوخت آن با پارچه‌های مختلف تهیه ماسک خانگی را به سایرین آموزش می‌دهند و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.
نمونه‌ی دیگری از این آموزش‌ها توسط تعدادی از اعضای کادر درمانی روسیه منتشر شده است که تنها با یک باند پانسمان و دو کش می‌توان ماسک را در زمان بسیار کوتاهی تهیه کرد و اولین اقدام برای خودمراقبتی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را انجام داد.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

کاربران بسیاری عنوان می‌کنند ضمن اینکه این ماسک ویژگی‌های یک ماسک جراحی را دارد و مانع از عبور ترشحات دهانی فرد در هنگام عطسه و سرفه می‌شود، تهیه آن را بسیار ساده و کم هزینه و ممکن برای همگان می‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by ВКУСНО🍽 ПО-ДОМАШНЕМУ👌 (@vkysnee_doma) on


برخی از کاربران نیز با بیان اینکه در صورتی که افراد نخواهند نکات بهداشتی فردی و اجتماعی را رعایت کنند همه‌گیری این ویروس بیش از پیش خواهد شد و کادر درمان از شدت خستگی توانی برایشان باقی نخواهد ماند. جمعی از کاربران بر این باورند در چنین شرایط بغرنجی هر عضو جامعه بایستی وظیفه خود را به خوبی بشناسد تا با اتحاد و همبستگی بتوانیم کرونا را شکست دهیم و برای جشن پیروزی آماده شویم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала