ماریا شاراپووا شماره تلفن خود منتشر کرد!

© AP Photo / Evan Agostiniماریا شاراپووا شماره تلفن خود منتشر کرد!
ماریا شاراپووا شماره تلفن خود منتشر کرد! - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تنیسور مشهور روس، ماریا شاراپووا درزمان قرنطینه ناشی از کرونا‌ویروس شماره تلفن خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، گذراندن دوران قرنطینه نه تنها برای بازیکنان تنیس که امکان انجام تمرین ها را ندارند بلکه برای هوادارانشان نیز دشوار است. به گزارش championat.сom، ماریا شاراپووا روس راهی جالب برای پشتیبانی هواداران خود یافت، وی شماره تلفنی را منتشر کرد که همه می توانند تز طریق آن پیام ارسال کنند.

قهرمان چندگانه مسابقات گرند اسلم، که اخیراً از بازنشستگی خود خبر داده است، هنوز نمی خواهد مخاطبان بزرگ خود را از دست بدهد. به همین دلیل این تنیسور سعی می کند زندگی فعالی را در شبکه های اجتماعی انجام دهد. شاراپووا چندین بار در صفحه های شبکه های اجتماعی خود با توصیه‌های مختلف در مورد چگونگی رفتار در زمینه بیماری همه گیر کرونا‌ویروس طرفداران خود را خطاب قرار داد: " من می فهمم که این زمان بسیار دشواری است - برای همه ما، جدای از مکانی که در آن هستیم. اگر زمانی هست که همه باید کنار هم برای هدف مشترک کار کنیم، آن لحظه فرا رسیده است، لطفاً برای رسیدن به یک هدف مشترک، باید با هم کار کنید، لطفاً در خانه بمانید. لطفاً اوضاع را جدی بگیرید و به مسئولان گوش دهید. "

علاوه بر این، این تنیس باز روس در یک گفتگوی تصویری با طرفداران خود صحبت کرد، پس از آن این ورزشکار ویدئویی کوتاه منتشر کرد و در لپ تاپ خود پنجره های تماس باز زیادی از هوادارانش را نشان داد.

قرار بر این بود که تنیس باز اول سابق دنیا 45 دقیقه به سؤالات پاسخ دهد، اما این گفتگو حدود دو ساعت به طول انجامید. شاراپووا نوشت: " از شما برای بهترین دو ساعت که می توانستم روی آن حساب کنم، تشکر می کنم! اشک های زیادی وجود داشت، خنده، شراب (من چای نوشیدم. اما دفعه دیگر که این اشتباه را نمی کنم)."

و اکنون، ماریا اعلام کرده که می خواهد در این زمان دشوار رابطه نزدیکی با طرفداران داشته باشد و دست به اقدامی زده که می توان آن را به این صورت عنوان کرد: "سلام! شاراپووا روی خطه!" این تنیسور به همه پیشنهاد می کند که برای او پیامکی را به شماره ویژه خود بنویسند: "هفته گذشته با 150 کاربر یک گپ خوب برگزار کردیم. مکالمه را تمام کردیم، اما دوست دارم همچنان با شما ارتباط داشته باشم. یک شماره جدید برای شما دریافت کردم؛  310-564-7981، برای من بنویسید. به من بگویید که چه کار می کنید، سؤال کنید یا فقط سلام کنید! " - شاراپووا را در توییتر خود نوشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала