لحظه‌ای تلخ برای پرستاری که نتوانست فرزند خود را در آغوش بگیرد +ویدئو

© AP Photo / Doctors Without Bordersامکان بازسازی بیمارستان " پزشکان بی مرز" در کندز وجود ندارد
امکان بازسازی بیمارستان  پزشکان بی مرز در کندز وجود ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئو دیدار پدر پرستار عربستانی با فرزند خردسالش پس از مدت طولانی و ممانعت پدر از در آغوش گرفتن فرزند با بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، «ناصر علی الشهرانی» پرستار بیمارستانی در شهر ریاض است که با بیماران مبتلا به کروناویروس تماس دارد. ویدئویی از او پس از پایان شیفت کاری طولانی و وارد شدن به خانه‌اش در فضای مجازی منتشر شده است که از کودک خردسالش که با خوشحالی سراسیمه به سمتش می‌رود می‌خواهد که به او نزدیک نشود و او را در آغوش نگیرد. اما وقتی با چهره متعجب و اندوهگین پسرش مواجه می‌شود از شدت ناراحتی گریه می‌کند.

View this post on Instagram

A post shared by حاشیه نیوز (@hashiye_news) on

این ویدئو غم‌انگیز و تاثیرگذار میلیون‌ها بازدیدکننده داشته است که با این پرستار عربستانی ابراز همدردی کرده‌اند و همچنان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود. کاربران بسیاری معتقدند چنین انسان‌هایی مرز فرشته بودن را هم شکستند. آنها عنوان می‌کنند این ویدئو را یکی از غم‌انگیزترین لحظات تلخ بحران کرونا در جهان را به تصویر کشیده است، اما کم نیستند این چنین لحظه‌های نابی که کمتر دیده می‌شوند. این کاربران معتقدند ویروس کرونا به جهانیان ثابت کرده است که همه انسان‌ها به هم وابسته و متاثر از هم هستند.

View this post on Instagram

A post shared by ABC News (@abcnews) on

برخی از کاربران نمونه‌ی دیگری از سختی‌های کار پرستاران را عنوان می‌کنند و دیدار پرستار رامسری رومینا غلامی سرپرستار بخش داخلی بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر را که با توجه به شیوع ویروس کرونا به مدت ۳۲ روز نتوانسته بود فرزندانش را ببیند، یکی دیگر از لحظات بسیار پر احساس می‌دانند و آن را به زیبایی وصف می‌کنند و معتقدند این تنها بخشی از سختی‌های کار پرستاران در ایام بحران ویروس کرونا است که با جان و دل در کنار مردم ایستاده‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

کاربران ایرانی عنوان می‌کنند ‏اگر در هفته‌های آتی کادر درمان از بیمارستان‌ها فرار کنند، هیچکس آنها را شماتت نخواهد کرد و در واقع با سونامی ابتلایی که در پیش است باید منتظر چنین فاجعه‌ای باشیم چراکه با اعلام عادی بودن شرایط و شروع روند کاری در ایران تعداد مبتلایان بیشتر خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала