توضیحات ترامپ درباره دلیل ماسک نزدن وی

© REUTERS / Jonathan Ernstتوضیحات ترامپ درباره دلیل ماسک نزدن وی
توضیحات ترامپ درباره دلیل ماسک نزدن وی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا توضیح داد که چرا با وجود گسترش شیوع ویروس کرونا از ماسک بهداشتی استفاده نمی کند.

به گزارش اسپوتنیک، رهبر ایالات متحده توصیه کرد ماسک بهداشتی را برای پزشکان نگه داشته شده ومردم عادی به استفاده از ماسک های دست ساز اکتفا کنند. . به گفته وی ، چنین ماسک هایی را می توان از طریق اینترنت خریداری کرد یا در خانه از مواد قابل دسترس ساخت. با این حال ، او به ماهیت داوطلبانه اجرای چنین توصیه هایی اشاره کرده و گفت که خود او به آنها پایبند نخواهد بود. وی گفت: "این فقط یک توصیه است. حالم خوب است و نمی خواهم این کار (ماسک زدن) را انجام دهم."

ناسا به مبارزه با کرونا می پیوندد - اسپوتنیک ایران
ناسا به مبارزه با کرونا می پیوندد

وی توضیح داد که زدن  ماسک پزشکی برای خود به عنوان رئیس جمهور را  کار نامناسب می داند . وی گفت: "می دانید که در دفتر بیضی نشسته و در پشت میز زیبا و عالی روزولت نشسته اید و هنگام استقبال از روسای جمهور ، نخست وزیران ، دیکتاتورها ، پادشاهان و  ملکه ها ماسک زده اید. من حتی تصورش را نمی توانم بکنم و این برای من نیست. "

رئیس جمهور افزود که ممکن است نظر خود را تغییر دهداما ابراز امیدواری کرد که به زودی شیوع کرونا ویروس کاهش یابد.

تا روز 4 آوریل بیش از 1 میلیون و  66 هزار نفر در جهان به کرونا ویروس مبتلا شده اند . آمریكا از لحاظ تعداد مبتلایان (بیش از 270 هزار مورد)  در جایگاه اول است. ایتالیا و اسپانیا در جایگاه دوم و سوم قرار دارند . این در حالی است که میزان مرگ و میر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده از دو درصد تعداد مبتلایان تجاوز نمی کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала