اخراج فرمانده ناو هواپیمابر روزولت در میان تشویق خدمه ناو + ویدئو

CC BY 2.0 / Official U.S. Navy Page / The USS Theodore Roosevelt transits the Pacific Oceanاخراج فرمانده ناو هواپیمابر روزولت در میان تشویق خدمه ناو + ویدئو
اخراج فرمانده ناو هواپیمابر روزولت در میان تشویق خدمه ناو + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده برکنار شده ناو هواپیمابر تئودور روزولت، در میان تشویق و ابراز احساسات شدید خدمه از این ناو خارج شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی‌ان‌ان، کاپیتان برت کروزیر، فرمانده ناو هواپیمابر تئودور روزولت که بدلیل ابتلای بیش از ۱۰۰ نفر از ملوانان با ارسال نامه ای به وزیر دفاع امریکا بر ضرورت قرنطینه سریع کارکنان ناو تاکید کرده بود، پس از اخراج از این شناور در میان تشویق و ابراز احساسات شدید خدمه از این ناو خارج شد.

در ویدئو‌های منتشر شده جمعیت زیادی در هنگام ترک کشتی توسط کاپیتان برت کروزیر وی را تشویق کرده و نام وی را فریاد زدند. این یک ابراز حمایت از فرمانده سابق ناو توسط خدمه آن بود که به دلیل آنچه که سخنگوی فرمانده موقت نیروی دریایی ایالات متحده آن را "قضاوت بسیار ضعیف در خصوص شرایط"، از مقام خود برکنار شد.

​برت کروزیر، ناخدای این ناو غول‌پیکر چند روز پیش در نامه‌ای به افسران مافوق خود از شرایط نامناسب ملوانان حاضر در این ناو گلایه کرده بود و خواستار پیگیری اوضاع شده بود. بعد از اینکه مسئولان آمریکایی به درخواست‌های این ناخدا ترتیب اثر ندادند، او تصمیم گرفت محتوای نامه ۴ صفحه‌ای خود را رسانه‌ای کند. او همچنین نوشته بود قرنطینه و اجرای سیاست فاصله‌گیری اجتماعی در میان ملوانان و خدمه کشتی ممکن نیست و در نتیجه شیوع کرونا میان آنها بسیار سریع‌تر از تصور خواهد بود.

همین موضوع سبب شد تا روز پنجشنبه نیروی دریایی آمریکا به خدمت این ناخدا پایان دهد. توماس مادلی، فرمانده موقت نیروی دریایی ایالات متحده در همین خصوص با اشاره به اینکه کاپیتان کروزیر دچار "اشتباه شدید قضاوت" شده است، علت اخراج او را "درز دادن اسناد محرمانه به رسانه‌ها" اعلام کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала