آخرین آمار شمار مبتلایان به کرونا در اسرائیل

© REUTERS / Ilan Rosenbergآخرین آمار شمار مبتلایان به کرونا در اسرائیل
آخرین آمار شمار مبتلایان به کرونا در اسرائیل  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تعداد مبتلایان به نوع جدید ویروس کرونا در اسرائیل از 6 هزار نفر تجاوز کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، مسئولان درمانی اسرائیل از افزایش حدود 600 نفری تعداد مبتلایان ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته در اسرائیل خبر دادند.

روند شیوع ویروس «کووید۱۹» در اسرائیل ، علی‌رغم تدابیر سختگیرانه و قرنطینه عمومی اعمال شده توسط دولت اسرائیل هنوز ادامه دارد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، وزارت بهداشت  اسرائیل امروز (پنجشنبه) اعلام کرد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۶۲۰ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شدند که نسبت به روز گذشته شاهد افزایش بوده است.

دیوار ندبه در اسرائیل ضدعفونی شد
 - اسپوتنیک ایران
دیوار ندبه در اسرائیل ضدعفونی شد

با احتساب تعداد ابتلاهای جدید، شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسرائیل به ۶۲۱۱ نفر افزایش یافت که حال ۱۰۷ نفر از آنها وخیم است.

همچنین با جان باختن پنج نفر دیگر، تعداد قربانیان کرونا در اسرائیل نیز به ۳۱ نفر افزایش یافت.

ارتش  اسرائیل نیز امروز اعلام کرد که ۹۷ نظامی این رژیم به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۳۰۲۳ نظامی دیگر نیز، از جمله رئیس ستاد کل، قرنطینه شده‌اند.

این در حالی است که گزارش محرمانه‌ای در پارلمان اسرائیل (کنست) نشان می‌دهد که این کشور برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد.

وزارت دفاع اسرائیل به دلیل کمبود تجهیزات مقابله با ویروس کرونا، مجبور به تغییر کاربری کارخانه موشک‌سازی به کارگاه تولید دستگاه تنفسی شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала