کیت میدلتون صرفه‌جو شده است

© REUTERS / Darren Staplesکیت میدلتون دوشس کمبریج
کیت میدلتون دوشس کمبریج   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دوشس کمبریج با رفتن مگان به آمریکا به لباس های «بودجه‌ای» رو آورده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «دیلی میل»، کیت میدلتون دوشس کمبریج  با رفتن مگان، دوشس ساسکس به امریکا، کمتر از برندهای لوکس استفاده می‌کند.

در آخرین مراسمی که میدلتون در آن شرکت داشت او با برند لباس Marks & Spenser به قیمت 159 پوند و تی‌شرت سفید معمولی ظاهر شد. آرایش او نیز طبیعی تر شده است. Arabella Preston آرایشگر او دیگر به درشت کردن چشمهای دوشس نمی پردازد و از سایه های طبیعی رژ لب استفاده می کند.

وارث تاج و تخت بریتانیا : می خواهم به ایران سفر کنم - اسپوتنیک ایران
وارث تاج و تخت بریتانیا: می خواهم به ایران سفر کنم

محبوبیت مگان مارکل در زمان زندگی او در بریتانیا، باعث نگرانی کیت می‌شد. اما پس از رفتن مگان به آمریکا، دوشس کمبریج آزادتر و با اعتماد به‌نفس بیشتری در جمع حاضر می شود. در ماه مارس او به یک پیروزی دیگر دست یافت. او را خوش پوش‌ترین بانوی خانواده سلطنتی نامیدند.

کیت میدلتون دوشس کمبریج علاقه به پیراهن‌هایی از پارچه‌های طرح‌دار و پر از ریزه‌کاری های طراحی (پلیسه، برش، پاپیون ) دارد. اما مگان مارکل از رنگ‌های خنثی و پارچه‌های تک رنگ استفاده می‌کند.

کیت از ابتدا خود را بسیار محافظه کارتر از مگان نشان می‌داد اما در دنیای فشن ریسک‌پذیرتر از او بود. کیت میدلتون در دنیای فشن ریسک می‌کند، اما به تمامی قوانین خاندان سلطنتی هم پای‌بند است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала