محافظ برای رئیس بیماری های عفونی آمریکا به دلیل تهدیدات

© Photo / Coolcaesarمحافظ برای رئیس بیماری های عفونی آمریکا به دلیل تهدیدات
محافظ برای رئیس بیماری های عفونی آمریکا به دلیل تهدیدات - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گماردن محافظ توسط وزارت دادگستری ایالات متحده پس از آنکه آنتونی فوآچی مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماریهای عفونی، شروع به دریافت نظرات و تهدیدهای انتقادی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه واشنگتن پست، با استناد به منابع این نشریه، الکس آذر وزیر بهداشت درمان و خدمات اجتماعی، نگرانی خود را در مورد ایمنی فاوچی ابراز کرد، زیرا به دلیل ظاهر شدن مکرر این پزشک، وی نه تنها پیام های مثبت دریافت نکرد، بلکه با اظهارات تندی در شبکه های اجتماعی مواجه شد.

ورشکستگی شرکت های نفتی در امریکا آغاز شد - اسپوتنیک ایران
ورشکستگی شرکت های نفتی در امریکا آغاز شد

این وزارتخانه از سرویس مارشال ایالات متحده خواست كه از فاوچی محافظت كند؛ وزارت دادگستری درخواست این سرویس را تأیید كرد. طبق این تصمیم، وزارت بهداشت باید از پزشک خود حمایت کند.

به نوشته این روزنامه، فاوچی از سوی وبلاگ نویسان و ناظران راست گرای مورد انتقاد قرار گرفت. کسانی که از کاهش محدودیت های در کشور ایجاد شده به دلیل کرونا ویروس و تشدید فعالیت اقتصادی حمایت می کنند.

براساس این انتشار، فاوچی یکی از کسانی بود که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را فراخواند تا اقدامات و توصیه هایی را در فاصله های اجتماعی تمدید کند.

سازمان بهداشت جهانی در 11 مارس از شیوع عفونت کرونا ویروس جدید "کووید-19" به عنوان بیماری همه گیر خبر داد.

براساس آخرین اطلاعات سازمان بهداشت جهانی، بیش از 820 هزار مورد عفونت در جهان ثبت شده است، بیش از 40 هزار نفر جان باخته اند.

در ایالات متحده، براساس داده های اخیر، بیش از 5.1 هزار نفر در اثر کرونا ویروس جان خود را از دست داده اند و بیش از 215 هزار نفر آلوده شده اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала