کشف ۲۸ میلیون عدد انواع لوازم بهداشتی در ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / کشف ۲۸ میلیون عدد انواع لوازم بهداشتی در ایران
کشف ۲۸ میلیون عدد انواع لوازم بهداشتی در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ایران از کشف بیش از ۲۷ میلیون عدد دستکش و ماسک در طی شبانه روز گذشته در این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار محمدرضا مقیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ایران از کشف حدود ۲۸ میلیون عدد انواع لوازم بهداشتی در طی شبانه روز گذشته در این کشور خبر داد.

کشف ۱۴۷ میلیون لوازم و اقلام بهداشتی در ایران - اسپوتنیک ایران
کشف ۱۴۷ میلیون لوازم و اقلام بهداشتی در ایران

مقیمی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه لوازم بهداشتی و انبارها در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۲۸ میلیون عدد انواع لوازم بهداشتی شامل ۲۷ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۷۷ عدد انواع دستکش و ماسک، ۳۵ هزار و ۷۶۶ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده کشف کرده‌اند و همچنین ۱۵۱ مرکز عرضه متخلف تجهیزات و لوازم بهداشتی نیز پلمب شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ایران با بیان اینکه لوازم بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تحویل می‌شود، اظهار داشت: در این رابطه ۵۰ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه ‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی درباره احتکار در سراسر کشور است.

پیش از این نیز سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف حدود ۱۴۷ میلیون عدد انواع لوازم و اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش، شیلد (محافظ صورت) و انواع مواد ضدعفونی کننده در این کشور خبر داده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала