مبارزه با کرونا در روسیه: ورود و خروج از چچن بطور کامل مسدود می شود

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر مبارزه با کرونا در روسیه: ورود و خروج از چچن بطور کامل مسدود می شود
مبارزه با کرونا در روسیه: ورود و خروج از چچن بطور کامل مسدود می شود  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
راه های مواصلات زمینی و هوایی با جمهوری ججن روسیه پس از روز 5 آوریل بطور کامل مسدود شده و برنامه های نظافت بهداشتی در این منطقه آغاز خواهد کردید.

به گزارش اسپوتنیک، رمضان قدیروف، رهبر جمهوری چچن در برنامه ارتباط مستقیم ویدئویی در اینستاگرام ضمن بیان این مطلب گفت: "پس از 5 آوریل ، ورود و خروج از جمهوری از طریق زمین و هوا به به جز حمل و نقل مواد غذایی و پزشکی طور کامل متوقف می شود و ما پاکسازی بهداشتی و ضد عفونی کردن مناطق مسکونی را شروع خواهیم کرد."

در روسیه برای اشخاصی که مقررات قرنطینه را نقض کنند پیامک ارسال می شود - اسپوتنیک ایران
در روسیه برای اشخاصی که مقررات قرنطینه را نقض کنند پیامک ارسال می شود

وی تأکید کرد در صورت نیاز به  ورود فوری به جمهوری چچن ، این مسئله بطور انفرادی و جداگانه بررسی شده برای این کار لازم است با ستاد عملیاتی مبارزه با کرونا ویروس تماس گرفته شده و از هواپیما های کرایه ای استفاده شود.

برای کسانی که به خاطر شغل خود نیاز به رفت و آمد دارند ،  برگه های ویژه عبور از ستاد عملیاتی مبارزه با کرونا صادر می شود.

در روسیه از حمله در مسکو قرنطینه برقرار شده و نخست وزیر روسیه دستور داد تا برای شهروندانی که از مقررات قرنطینه پیروی نمی کنند، پیامک ارسال شود و در مورد این تخلف به آنها هشدار داده شود. طبق مقررات قرنطینه شهروندان بدون وجود دلایل موجه حق خروج از خانه های خود را ندارند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала