آیا ظریف نامزد ریاست جمهوری ایران خواهد شد؟

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آیا ظریف نامزد ریاست جمهوری ایران خواهد شد؟
آیا ظریف نامزد ریاست جمهوری ایران خواهد شد؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در حالی که اصلاح طلبان ایران نتوانستند در انتخابات مجلس شورای اسلامی نتایج خوبی به دست آورند و تنها 20 نماینده آنها وارد مجلس جدید شده است برخی اصلاح طلبان گمانه زنی درباره انتخابات آینده ریاست جمهوری در سال 1400 هحری شمسی را آغاز کرده اند .

به گزارش اسپوتنیک، در این میان نام برخی چهره ها از جمله محمد جواد ظریف ، وزیر فعلی خارجه هم به عنوان نامزد احتمالی این جناح مطرح شده است. ​

علی صوفی از چهره های اصلاح طلب ایران احتمال حمایت از ظریف را رد نکرده و در عین حال گفته است او را اصلاح طلب تر از حسن روحانی می دانیم.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات در مصاحبه با نشریه نامه نیوز اظهار داشت : هرچند دیپلمات ها از ورود به جناح بندی های سیاسی منع هستند اما گرایشات سیاسی آقای ظریف اصلاح‌طلبانه محسوب می شود. آقای ظریف با آقای روحانی کاملا فرق دارد چون آقای روحانی پیشینه اصولگرایی دارد اما این ویژگی در کارنامه آقای ظریف دیده نمی شود.

علی صوفی در بخشی از گفتگوی خود با نشریه نامه نیوزخاطرنشان کرد :"هرچند دیپلمات ها از ورود به جناح بندی های سیاسی منع هستند اما گرایشات سیاسی آقای ظریف اصلاح‌طلبانه محسوب می شود. آقای ظریف با آقای روحانی کاملا فرق دارد چون آقای روحانی پیشینه اصولگرایی دارد اما این ویژگی در کارنامه آقای ظریف دیده نمی شود. البته نکات جدی است که باید آنها را در نظر گرفت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала