هجوم کرونا به مراسم ترحیم در انگلیس

© Fotolia / Modernmovieلندن
لندن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مرگ بیمار کرونایی به ابتلای هفده عضو یک خانواده منجر شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «دیلی میرور»، در انگلیس، 17 عضو یک خانواده پس از شرکت در مراسم ترحیم یک عضو خانواده که بر اثر بیماری «کووید -19» درگذشته بود به کروناویروس مبتلا شدند.

روند ابتلا به بیماری «کووید -19» در این خانواده با ابتلای شیلا بروکس 86 ساله شروع شد که که پس از چند روز نلسون، خویشاوند 65 ساله آن خانواده مبتلا و درگذشت. علاوه بر آن 16 نفر دیگر مبتلا شدند. آماندای 34 ساله دختر نلسون نیز مبتلا شده است. اعضای این خانواده در قرنطینه بسر می برند و تعدادی در بیمارستان بستری هستند. به گفته آماندا حال آنها روبه بهبود است.

بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در لندن پراز جوانان مبتلا به کرونا است - اسپوتنیک ایران
بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در لندن پراز جوانان مبتلا به کرونا است

مطابق با آخرین آمار، تا 30 ماه مارس، در جهان 720400 مورد ابتلا به ثبت رسیده است که از این تعداد 33900 نفر جان خود را از دست دادند . 149100 نفر بهبود یافتند. در بریتانیا 19600 مورد ابتلا و مرگ 1230 نفر اعلام شده است.

در 31 دسامبر سال 2019، مقامات چینی از شیوع ذات الریه پنومونی ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (استان هوبی) به سازمان بهداشت جهانی اطلاع دادند. کارشناسان عامل ایجاد کننده بیماری را شناسایی کرده اند، این یک ویروس جدید است.

این ویروس می‌تواند از طریق قطرات تنفسی از انسان به انسان هم منتقل شود.حدس زده می‌شود که ممکن است این بیماری از طریق تماس با این آبزیان یا خوردن آنها منتقل شود، ولی هنوز نتیجه نهایی در این زمینه حاصل نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала