تولید سه داروی کرونا ویروس در روسیه

© Sputnik / Press Service of the Moscow Department of Health /  مراجعه به بانک تصاویر تولید سه داروی کرونا ویروس در روسیه
تولید سه داروی کرونا ویروس در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در فدراسیون روسیه، سه داروی متفاوت برای مبارزه با کرونا‌ویروس ایجاد و تولید شده است.

به گزارش اسپوتنیک، معاون آکادمیک ولادیمیر چخونین  و رئیس بخش علوم زیست پزشکی آکادمی علوم روسیه، در مورد تولید سه داروی کرونا ویروس در روسیه صحبت کرد:

به طور خاص، ما در مورد داروی ضد ویروسی triazavirin صحبت می کنیم. در حال حاضر، فرم استنشاقی آن آماده است، که می تواند بطور اختصاصی برای درمان عفونت ویروسی تنفسی استفاده شود. چخونین گفت که این دارو آماده انجام آزمایشات است.

تولید داروی کرونا ویروس در روسیه - اسپوتنیک ایران
تولید داروی کرونا ویروس در روسیه

انستیتوی سنتز ارگانیک و مؤسسه شیمی آلی Zelinsky در مسکو یک طرح سنتز برای داروی ضد ویروس ژاپنی Favipiravir  ایجاد کردند  که آماده رفتن به مرحله آزمایش است.

علاوه بر این، چخونین به داروی Fortepern، ایجاد شده توسط مرکز ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی به نام گامالیه و انستیتوی شیمی آلی اشاره کرد. اساس آن داروی دامپزشکی fosprenil بود که برای درمان عفونت های کرونا ویروس در حیوانات استفاده می شود. در حال حاضر، این دارو در مرحله ثبت است. پس از آن، دارو برای آزمایش فعالیت احتمالی آن در برابر COVID-19 قابل ارائه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала