بازگشایی مترو در ووهان چین

© AP Photo / Dake Kangبازگشایی مترو در ووهان چین
بازگشایی مترو در ووهان چین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
متروی شهر ووهان به تدریج کار خود را از سر می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، در شهر ووهان چین که کانون شیوع عفونت کرونا ویروس بود، فعالیت مترو تا حدی از سر گرفته شد.

مقامات شهر ووهان گزارش دادند: "در تاریخ 28 مارس، ساعت 06:30، خطوط 1، 2، 3، 4، 6 و 7 کار خود را از سر می گیرند. قطار در روزهای هفته از 06:00 تا 23:00، در آخر هفته از 06:30 تا 23:00 فعالیت می کند." 

 ویروس کرونا در چین  - اسپوتنیک ایران
در ووهان 11 بیمارستان از 14 بیمارستان موقت بسته شد

 با این حال، کلیه مسافران ملزم به پوشیدن ماسک های محافظ هستند و در ورودی، خروجی و هنگام تغییر خط به سایر خطوط باید یک "کد بهداشتی" شخصی را اسکن کنند.

در مترو ووهان نه خط و 228 ایستگاه وجود دارد. اینکه چه زمانی بقیه خطوط کار خود را از سر می گیرند، هنوز گزارشی منتشر نشده است.

از 23 مارس، قطارهای خالی در تمام خطوطی که امروز از سر گرفته شده اند، برای بررسی و عیب یابی خطوط در پی توقف طولانی مدت حرکت کردند.

گزارش شده است که عیب یابی با موفقیت انجام شد، همه سیستم های مترو به درستی کار می کنند.

از 23 ژانویه، ووهان به دلیل شیوع کرونا ویروس تقریباً از دنیای خارج جدا شده است. شهر ارتباطات حمل و نقل را متوقف کرده است، از جمله مترو و کشتی، اتوبوس و حمل و نقل آبی در آنجا مجاز نیست، فرودگاه و ایستگاه راه آهن کار نمی کنند. عزیمت از ووهان و ورود به آن بدون اجازه ویژه ممنوع است، حرکت در سطح شهر نیز کاملاً محدود است.

قرنطینه در ووهان قرار است در تاریخ 8 آوریل برداشته شود. سپس ساکنان شهر قادر خواهند بود به شرط اینکه سالم باشند و تهدیدی برای دیگران ایجاد نکنند، شهر را ترک کنند.

سازمان بهداشت جهانی در 11 مارس عفونت کرونا ویروس COVID-19 را همه گیر جهانی اعلام کرد. براساس آخرین اطلاعات سازمان بهداشت جهانی، بیش از 510 هزار نفر در سراسر جهان آلوده شده اند، 23.5 هزار نفر نیز جان باخته اند.

  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала