موافقت ترامپ با تشکیل پرونده های کیفری علیه رهبر ونزوئلا

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر موافقت ترامپ با تشکیل پرونده های کیفری علیه رهبر ونزوئلا
موافقت ترامپ با تشکیل پرونده های کیفری علیه رهبر ونزوئلا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا اعلام كرد كه با تصمیم وزارت دادگستری این كشور مبنی بر تشکیل پرونده های كیفری علیه نیكلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا موافق است.

به گزارش اسپوتنیک، ترامپ دریک کنفرانس مطبوعاتی در کاخ سفید گفت: "به نظر می رسد مناسب باشد ... اقامه شدن این اتهامات کار درست است."

پیش از این ، وزارت دادگستری ایالات متحده با انتشار اتهاماتی علیه ، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا و دیگر مقامات این کشور ، ادعا کرد که آنها در قاچاق مواد مخدر دست داشته اند ، مقامات ایالات متحده برای گیر انداختن مادورو پاداش 15 میلیون دلاری و برای گیر انداختن بقیه مقامات ونزوئلا که نامشان در کیفرخواست ذکر شده، پاداش 10 میلیون دلاری اعلام کرده اند.

ادامه افزایش بهای نفت در شرایط تخفیف قرنطینه کرونایی در جهان  - اسپوتنیک ایران
حراج نفت ونزوئلا به قیمت باورنکردنی

مادورو به چهار اتهام متهم شده است: "شرکت در توطئه برای قاچاق مواد مخدر" ، "توطئه با هدف قاچاق کوکائین به ایالات متحده" ، " داشتن اسلحه و وسایل خرابکاری و استفاده از آنها " به عنوان بخشی از توطئه فوق الذکر و همچنین توطئه برای استفاده از چنین سلاح هایی.

وزیر خارجه ونزوئلا ، اتهامات مربوط به قاچاق مواد مخدر و تروریسم علیه رهبران پیشین و فعلی این کشور را " شکل جدیدی از کودتا" خوانده و طرح این اتهامات را در رابطه با وضعیت سیاسی داخلی آمریکا دانست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала