اقدام تحسین برانگیز خواننده کلمبیایی در روزهای کرونایی +عکس

© AFP 2023 / PEDRO UGARTEColombian singer Shakira (File)
Colombian singer Shakira (File) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شکیرا، کارخانه تولید عطر خود را به تولید محلول ضدعفونی دست تغییر داد!

به گزارش اسپوتنیک، شکیرا ایزابل مبارک ریپل، خواننده مشهور ۴۳ ساله کلمبیایی، در شرایط سخت شیوع کرونا در جهان، کارخانه تولید عطر خود را تغییر کاربری داده و آن را به تولید محلول ضدعفونی تبدیل کرده است. گفته شده است که او این کارخانه را وقف مردم کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by Shakira (@shakira) on

شکیرا اعلام کرده است که کارخانه عطرسازی برند او (با همکاری کمپانی پویگ) برای کمک به مقابله با کرونا، در حال تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی برای اهدا به دولت اسپانیا هستند تا به صورت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد. او در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت که

"من به تلاش های مثبت کارخانه ها و کمپانی ها در این شرایط دشوارافتخار میکنم، مانند شرکای من در کارخانه پویگ ، که کارخانه عطر خود را به تولید محلول ضدعفونی کننده دست تغییر کاربری داده وبه دولت اسپانیا اهدا کردند. این کار یک نمونه خوبی از رفتار اجتماعی سازنده بوده است. امیدوارم که این کارخانه الهام بخش سایر کارخانه ها و کمپانی ها باشد."

View this post on Instagram

A post shared by Shakira (@shakira) on


بسیاری از کاربران با ابراز خوشحالی از این قضیه، عنوان کردند که به ماسک نیز نیازمندند. عده ای از کاربران نیز آرزو کردند که ای کاش کارخانجات دیگر نیز در این شرایط سخت بجای فکر کردن به سود و منفعت خود، دست به چنین اقداماتی بزنند.
بسیاری از کاربران معتقدند که این افراد در چه فکری هستند و سلبریتی های ایرانی به چه فکر می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала