شمار فوت شدگان بر اثر ویروس کرونا در نیویورک به ۲۸۵ نفر رسید

© REUTERS / /Lucas Jacksonشمار فوت شدگان بر اثر ویروس کرونا در نیویورک به ۲۸۵ نفر رسید
شمار فوت شدگان بر اثر ویروس کرونا در نیویورک به ۲۸۵ نفر رسید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنا به اعلام فرماندار نیویورک تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این ایالت به ۳۰۸۱۱ مورد رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، اندرو کوئومو، فرماندار نیویورک در یک کنفرانس خبری اظهار داشت: تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایالت نیویورک به ۲۸۵ نفر رسیده است؛ در یک شبانه روز ۵۱۴۶ مورد جدید ابتلا در ایالات متحده به ثبت رسیده است.

بیمارستان - اسپوتنیک ایران
آزمایش داروی ضد کرونا در نیویورک

کوئومو گفت: تعداد کل موارد کشف شده ۳۰۸۱۱ مورد بوده که از این تعداد ۵۱۴۶ مورد جدید هستند. در شهر نیویورک در یک شبانه روز ۲۹۵۲ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا به ثبت رسیده است، به این ترتیب تعداد کل موارد ابتلا در این شهر به ۱۷۸۵۶ نفر رسیده است. فرماندار نیویورک همچنین خاطرنشان کرد که ۱۲ درصد از کل بیماران در بیمارستان بستری شده‌اند.

نوع جدید کرونا ویروس در اواخر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین گسترش پیدا کرد و  به دنبال آن مقامات چین از شیوع نوعی از ذات الریه با منشا ناشناخته خبر دادند. دیرتر کارشناسان به این نتیجه رسیدند که عامل ایجاد کننده آن  یک ویروس جدید است. در ماه مارس سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده نوع جدید کرونا ویروس یک بیماری همه گیر شده است. تا کنون تعداد مبتلایان به این ویروس در جهان به بیش از ۴۴۶ هزار نفر رسیده است؛ بیش از ۱۹ هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала