انتقاد شدید کمدین ایرانی از مسئولین +ویدئو

© Photo / IRNAرامبد جوان، بازیگر ایرانی
رامبد جوان، بازیگر ایرانی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رامبد جوان از نحوه کار مسئولین ایرانی انتقاد کرد!

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که انتقاد تند و تیز کمدین ایرانی، رامبد جوان را به تصویر می کشد.

View this post on Instagram

A post shared by مشهور سیتی (@mashhoor_city) on

رامبد جوان در این ویدئو خطاب به مسئولین عنوان می کند که چرا هیچ کدام از مسئولین گزارشی از اجناس بهداشتی احتکار شده مانند ماسک و دستکش نمی دهد. او در ادامه عنوان می کند که زمانی که اشخاصی که اقلام بهداشتی را احتکار می کنند، دستگیر می شوند اجناس آنان باید در بازار پیدا شود اما در بازار ایران خبری از دستکش و ماسک و دیگر اقلام بهداشتی نیست.
او همچنین عنوان کرد که چرا هیچ گاه در ایران هیچ مسئولی از نبود مدیریت درست و کمبود امکانات و ناتوانی در کنترل شرایط عذرخواهی نمی کند. در کل انتقاد شدید رامبد جوان از مسئولین به دلیل عدم توضیح و شفافیت با مردم است. 

View this post on Instagram

A post shared by بازیگران (@bazigaraan) on

بسیاری از کاربران با حرف کمدین ایرانی موافق هستند اما عنوان کردند که او به این علت که ایران را به قصد کانادا ترک کرده است، شخص مناسبی برای ایراد چنین انتقاداتی نیست. عده‌ای از کاربران نیز نوشتند که ای کاش رامبد جوان این انتقادات را از برنامه خندوانه خطاب به مسئولین عنوان می کرد.

بعضی از کاربران نیز که هنوز از این کمدین ایرانی به دلیل تولد فرزند خود در خارج از ایران ناراحت هستند معتقدند که شخصی که کودک خود را در کانادا و نه ایران به دنیا می آورد یعنی وطن پرست نیست. به گفته این دسته از کاربران، حرکت رامبد جوان برای آنان مانند حرکت مسئولین است و عمل و گفته آنان با هم متفاوت است.

در مقابل عده ای از کاربران با نظر رامبد موافق بوده و معتقدند که او هنرمند مردمی و شجاع است و حرف دل مردم را می زند. به گفته آنها، این کمدین ایرانی حتی در شرایط قرنطینه با مردم همدلی کرد و اقدام به ساخت برنامه اینترنتی کرد با اینکه برای او منفعت مالی در پی نداشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала