یک تروجان جدید توسط آزمایشگاه کاسپرسکی کشف شد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر یک تروجان جدید توسط آزمایشگاه کاسپرسکی کشف شد
یک تروجان جدید توسط آزمایشگاه کاسپرسکی کشف شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارشناسان مرکز تحقیقاتی کاسپرسکی یک کمپین هدفمند برای گسترش تروجان جدیدی به نام میلوم کشف کردند.

به گزارش اسپوتنیک، کارشناسان مرکز تحقیقاتی کاسپرسکی یک کمپین هدفمند برای گسترش تروجان جدیدی به نام میلوم کشف کردند. این کمپین WildPressure نام دارد و بیشتر قربانیان آن در خاورمیانه قرار دارند. 

سازمان سیا - اسپوتنیک ایران
پنهان شدن «سیا» پشت کاسپرسکی روسی

حملات سایبری هدفمند (APT) پیچیده ترین و خطرناک ترین نوع حملات سایبری هستند که غالباً مهاجمان به صورت کاملا مخفیانه به سیستم کاربران دسترسی پیدا می کنند و داده های آن ها را سرقت می کنند. تروجان ها یک نوع بدافزار یا کد امنیتی آلوده هستند که خودشان را در پس زمینه یک نرم افزار مفید مخفی و وقتی که این برنامه اجرا شود همزمان تروجان ها هم فعال می شوند. هدف تروجان این است که بصورت مخفی به کامپیوتر شما وارد شود و دسترسی غیرمجاز را به مهاجم یا فرد مخرب از بیرون کامپیوتر فراهم کند.

کاسپرسکی لب با نام کامل لابراتوار کاسپرسکی شرکتی چند میلیتی، در زمینه امنیت رایانه، بوده که مقر اصلی آن در مسکو، این شرکت در سال ۱۹۹۷ توسط ناتالیا کاسپرسکی و یوگنی کاسپرسکی به وجود آمد. دفتر اصلی آن در مسکو، روسیه است و در بسیاری از کشوهای جهان از جمله بریتانیا، فرانسه، آلمان، هلند، لهستان، رومانی، ژاپن، چین، کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا نمایندگی دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала