ناپدیدی ۶ میلیون ماسک برای کلینیک های آلمانی در کنیا

© Sputnik / Igor Sarembo /  مراجعه به بانک تصاویر ناپدیدی ۶ میلیون ماسک برای کلینیک های آلمانی در کنیا
ناپدیدی ۶ میلیون ماسک برای کلینیک های آلمانی در کنیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شش میلیون ماسک محافظ پزشکی که از طریق آژانس تأمین بوندس ور برای کلینیک های آلمان برای بیماری همه گیر "کووید-۱۹" سفارش داده شده بود بدون هیچ اثری در راه آلمان ناپدید شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اشپیگل، ماسک های صورت FFP2 در فرودگاه کنیا ناپدید شده اند، قرار بود آنها در ۲۰ مارس به آلمان برسند. در گزارش داخلی آژانس آمده است که ماسک ها تحویل داده نشده اند، زیرا اجناس در فرودگاه کنیا ناپدید شده اند. اکنون تهیه کننده ماسک موظف است اوضاع این حادثه را روشن کند.

کاریکاتور هنرمند بلژیکی Luc Descheemaeker در مسابقه International Cartoon Festival on Coronavirus Battle 2020 در ایران - اسپوتنیک ایران
مسابقه کاریکاتور کرونایی در ایران

ستاد بحران در دولت آلمان پیش از این تصمیم گرفته بود كه بخش تداركاتی كه خرید تجهیزات برای سربازان را انجام می دهد، باید از خرید فوری مواد محافظتی برای وزارت بهداشت از نظر لژستیکی حمایت كند. از آن زمان، این آژانس برای تولید مواد محافظتی مبلغ ۲۴۱ میلیون یورو در نظر گرفت و چندین قرارداد با تولید کنندگان مواد پزشکی منعقد کرده است.

نماینده وزارت دفاع با انتشار خبر ناپدید شدن ماسک ها این خبر را تأیید کرد، اما نتوانست چگونگی این اتفاق را توضیح دهد. به گفته وی، هیچ خسارت مالی وجود ندارد، زیرا پرداخت هزینه باید پس از ورود ماسک ها به آلمان صورت می گرفت؛ او هزینه این دسته از ماسک ها را مشخص نکرد.

موسسه رابرت کخ، در روز سه‌ شنبه اعلام کرد، كه تعداد موارد تائید شده كرونا ویروس در آلمان به ۲۷۴۳۶ نفر رسیده است و در مجموع ۱۱۴ نفر جان باختند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала