سازمان ملل وسایل پزشکی برای مقابله با كروناویروس به ایران ارسال کرد

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر سازمان ملل وسایل پزشکی برای مقابله با كروناویروس به ایران فرستاد
سازمان ملل وسایل پزشکی برای مقابله با كروناویروس به ایران فرستاد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در حدود 4.4 تن انواع تجهیزات پزشکی منجمله تجهیزاتی که برای مقابله با کرونا استفاده می شود را با هواپیما به ایران تحویل داد.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در ژنو روز دوشنبه اعلام کرد که این سازمان 4.4 تن انواع تجهیزات پزشکی منجمله تجهیزاتی که برای مقابله با کرونا استفاده می شود را با هواپیما به ایران تحویل داد.

صندوق بین المللی پول: رکودی جهانی بدتر از سال 2009 در انتظار است - اسپوتنیک ایران
صندوق بین المللی پول: رکودی جهانی بدتر از سال 2009 در انتظار است

خاطرنشان می شود هواپیمای ایرباس این تجهیزات پزشکی را از فرانکفورت (آلمان) به تهران تحویل داد که شامل انواع ماسک های پزشکی، دستکش و داروهای ضروری که سیستم مراقبت های بهداشتی ایران دچار کمبود شدید بوده و به آنها نیاز دارد.

سرویس مطبوعاتی افزود: برای هفته های بعد نیز پروازهای دیگری برای انتقال دارو و تجهیزات محافظتی برای پرسنل پزشکی در نظر گرفته شده است.

ایوو فریسن نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در تهران گفت: تجهیزاتی که روز دوشنبه به ایران تحویل داده می شود "برای بخش مراقبت های بهداشتی بسیار حیاتی است." وی تأکید کرد: "ما با مردم ایران متحد هستیم و برای کمک به مهار شیوع کووید-19 بسیج شده ایم."

مقامات ایرانی پیشتر بارها اظهار کردند که محدودیت ها و تحریمهایی که واشنگتن ایجاد کرده است مانع از مبارزه آنها با کرونا می شود. محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران روز جمعه در توییتر نوشت که ایالات متحده با ادامه فشار حداکثری بر تهران در این شرایط، مسئولیت جان ایرانی ها را بر عهده دارد. از نظر وی، "دولت آمریكا به قتل شهروندان ایرانی افتخار می كند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала