سازمان بهداشت جهانی: شیوع کرونا شتاب گرفته است

© REUTERS / Thomas Peterسازمان بهداشت جهانی: شیوع کرونا شتاب گرفته است
سازمان بهداشت جهانی: شیوع کرونا شتاب گرفته است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس سازمان بهداشت جهانی با ابراز نگرانی از شتاب گرفتن کرونا گفت که اکنون دیگر تعداد مبتلایان به کرونا ویروس از 300 هزار نفر گذشته است.

به گزارش اسپوتنیک، تدروس آدهانوم گبریسوس، رئیس سازمان بهداشت جهانی با ابراز نگرانی از شتاب گرفتن کرونا گفت که اکنون دیگر تعداد مبتلایان به کرونا ویروس از 300 هزار نفر گذشته است. وی گفت که قصد دارد تا با سران جی-20 صحبت کند و از آنها بخواهد تا تلاش هایشان برای کنترل و مبارزه با ویروس کرونا را هماهنگ کنند.

یکی از نزدیکان رهبر ایران بر اثر کرونا درگذشت - اسپوتنیک ایران
یکی از نزدیکان رهبر ایران بر اثر کرونا درگذشت

گبریسوس افزود که به دلیل وضعیت اضطراری که بخاطر کرونا ویروس ایجاد شده است، قصد دارد این هفته با سران گروه جی-20 صحبت کند و از آنها بخواهد که در مبارزه با بیماری با یکدیگر متحد شوند و تمام اقدامات لازم را برای تولید تجهیزات محافظتی برای کارمندان بخش پزشکی انجام دهند. جهان باید به طور فعال در جهت مقابله با این ویروس براید.

به گفته وی: "تماس ها برای ماندن در خانه و فاصله گرفتن از سایر افراد برای کاهش سرعت انتشار کروناویروس و به دست آوردن زمان بسیار مهم است، اما اینها فقط اقدامات محافظتی هستند. برای اینکه در مقابل این بیماری برنده شویم باید به ویروس حمله کنیم. بر روی هر فرد مشکوک تست انجام دهیم و اگر تأیید شد، اقدامات لازم را انجام دهیم، از بیمار مراقبت کنیم، از افرادی که با آنها ارتباط دارند، مراقبت کرده و آنها را قرنطینه کنیم."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала