جریمه شدن انگلیسی ها در صورت خروج از خانه

© AFP 2023 / Kirsty Wigglesworthجریمه شدن انگلیسی ها در صورت خروج از خانه
جریمه شدن انگلیسی ها در صورت خروج از خانه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بوریس جانسون نخست‌ وزیر بریتانیا که تحت فشار منتقدان خود در ارتباط با شیوع ویروس جدید کرونا در این کشور است، در حکمی خروج مردم و هرگونه تردد غیرضروری را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، بوریس جانسون نخست‌ وزیر بریتانیا بامداد سه‌ شنبه در سخنرانی تلویزیونی با اشاره به اعمال محدودیت‌ های بی‌ سابقه بر زندگی روزمره مردم، اظهار داشت، تمام فروشگاه‌ ها و کسب‌ و کارها به جز موارد ضروری فوراً بسته می شوند.

جهان و کرونا - اسپوتنیک ایران
مقصر جهانی‌سازی کروناویروس کیست؟

وی که برای مدت طولانی در برابر فشارها برای اعمال وضعیت قرنطینه عمومی در انگلیس مقاومت کرده بود، سرانجام تصمیم به وضع قرنطینه عمومی گرفت و تاکید کرد مردم این کشور تا اطلاع ثانوی نباید به دیدار خانواده یا دوستان خود بروند زیرا در این صورت جریمه خواهند شد.

بر اساس این دستورالعمل جدید دولت انگلیس، مردم این کشور فقط برای انجام خریدهای ضروری، نیازهای درمانی یا حضور در محل کار (مشاغل مهم) اجازه خروج از منازل خود را خواهند داشت.

این در حالی است که تعداد موارد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس در روز دوشنبه، از ۵۴ نفر به ۳۳۵ افزایش پیدا کرده است و همچنین تعداد کل مبتلایان انگلیسی به این ویروس نیز به ۶۶۵۰ نفر رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала