قرنطینه سراسری مردم و گرسنگی کبوتران در اسپانیا +ویدئو

© Flickr / Anton Vakulenkoبه دام افتادن کبوتری در هند به اتهام جاسوسی برای پاکستان
به دام افتادن کبوتری در هند به اتهام جاسوسی برای پاکستان   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به خاطر ‎قرنطینه سراسری در اسپانیا کبوترانی بدون آب و ‎غذا در خیابا‌ن‌ها گرسنه و سرگردان شده‌اند و این موضوع توسط کاربران در صفحات اجتماعی مطرح می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، با آغاز محدودیت شدید تردد و تجمع در اسپانیا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کبوتران زیادی که مردم برایشان دانه تهیه می‌کردند گرسنه ماندند. ویدئویی از وضعیت این کبوترهای گرسنه که با دیدن افراد به دنبال آنها می‌افتند در فضای مجازی منتشر می‌شود که به خاطر قرنطینه سراسری مردم شکل گرفته است و واکنش‌های متفاوت کاربران را به دنبال داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

‏کاربران بسیاری ضمن اظهار تاسف از بدتر شدن وضعیت زندگی مردم در سراسر جهان، این اتفاق را مشابه حمله دسته‌جمعی میمون‌ها به مغازه‌ها در تایلند که هر ساله توسط توریست‌ها تغذیه می‌شدند می‌دانند. برخی از این کاربران این اتفاقات را نشانه‌های آخرالزمان عنوان می‌کنند و معتقدند اگر این اتفاق در ایران رخ می‌داد برخی این موضوع بسیار بزرگ می‌کردند و تا مرز نابودی آن تبلیغات می‌کردند.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

اما جمعی از کاربران شهرداری را موظف به تامین تغذیه این کبوترها می‌دانند و عنوان می‌کنند وقتی آنها را در خیابان رها می‌کنند باید همه جوانب را نیز در نظر بگیرند. البته عده‌ای از این کاربران معتقدند ساکنین منطقه نیز می‌توانند در حل این مسئله کمک کنند و در تراس خانه‌ها و یا روی پشت‌بام برای پرنده‌ها آب و غذا بگذارند و یا اگر ممنوعیتی وجود ندارد از پنحره‌های خانه‌هایشان برایشان دانه بریزند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала