آنگلا مرکل قرنطینه شد

© AP Photo / Markus Schreiberآنگلا مرکل قرنطینه شد
آنگلا مرکل قرنطینه شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صدر اعظم آلمان به دلیل آنکه دکتری که به وی واکسن زده بود به کرونا ویروس مبتلا شده بود، خود را در خانه قرنطینه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کابینه وزیران آلمان اعلام کرد که آنگلا مرکل صدراعظم آلمان پس از اطلاع به بیماری کروناویروس دکتری که روز جمعه وی را واکسن کرده بود، تصمیم گرفت خود را در خانه قرنطینه نماید. 

ممنوعیت اجتماع بیش از دو نفر در آلمان  - اسپوتنیک ایران
ممنوعیت اجتماع بیش از دو نفر در آلمان

کابینه وزیران آلمان خبر داده است که صدراعظم امروز اعلام نمود که دکتری كه روز جمعه به وی واكسن پیشگیری زده بود، تست کروناویروس وی مثبت شده بود.

نخست وزیر آلمان  روز چهارشنبه طی سخنانی ابراز کرد: کارشناسان پیش بینی می کنند که60 الی 70 درصد مردم در آلمان به ویروس کرونا مبتلا شوند.

وی افزود: در قاره اروپا نمی توان کشورها را از یکدیگر جدا کرد. بیش از 900 تن در آلمان مبتلا به کرونا شده اند. این امکان وجود دارد که مقامات موضوع قرنطینه کامل آلمان را اعلام نمایند و خروج از خانه را بدون نیاز فوری ممنوع اعلام کنند.

آلمان یکی از پنج کشوری است که بیشترین تعداد ویروس کرونا را به خود اختصاص داده است. تقریبا 24 هزار مورد بیمار آلوده به SARS-CoV-2 در کشور مشاهده شد ، 93 نفر جان باختند ، 239 نفر از آنها درمان شده است. شیوع بیماری ویروسی کووید19 ناشی از نوع جدیدی از کرونا ویروس اولین بار در اواخر دسامبر سال 2019 در ووهان چین گزارش شد. علاوه بر چین ، این ویروس در 167 کشور جهان مشاهده شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала