شکستن درب حرم حضرت معصومه توسط عده ای

© AP Photo / Ebrahim Norooziشکستن درب حرم حضرت معصومه توسط عده ای
شکستن درب حرم حضرت معصومه توسط عده ای

 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عده ای به صورت غیرمجاز وارد حرم مطهر شدند که این افراد توسط خادمان از حرم بیرون شده و درب‌ های حرم براساس تصمیمات اتخاذ شده بسته شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، در پی شیوع بیماری کرونا، استاندار قم و تولیت های حرم مطهر حضرت معصومه و مسجد مقدس جمکران در بیانیه‌ ای مشترک اعلام کردند که دو حرم مقدس تا اطلاع ثانوی به روی زائران بسته خواهد بود.

همتی از بانکها خواست تخلف نکنند و پول برداشتی مردم را بازگردانند - اسپوتنیک ایران
همتی از بانکها خواست تخلف نکنند و پول برداشتی مردم را بازگردانند

این گزارش حاکی است، با وجود تصمیم قانونی اتخاذ شده و دستور تولیت حرم مبنی بر بسته شدن درب های حرم، عده ای اندک از افراد، با تجمع در مقابل درب ساعت حرم مطهر، اقدام به شکستن بخشی از درب کرده و حریم آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه را شکستند.

در ادامه حرکت های این عده که سعی داشتند از احساسات پاک مردمی سوء استفاده کنند، برخی از آنها موفق به بازکردن یکی از درب های حرم از سمت صحن شده و وارد حرم مطهر شدند. پس از ورود این افراد به حرم مطهر، جمعیت توسط خدام متفرق شده و درب حرم مطهر بار دیگر بسته شد.

انتشار برخی فیلم ها در فضای مجازی نشان می دهد این افراد به صورت هماهنگ شده قصد داشتند که از این جریان سوء استفاده کنند که تلاش آنها با عدم همراهی مردم نتیجه ای نداشت.

گزارش فارس حاکی است، اقدام هتاکانه امشب این افراد از سوی اقشار مختلف مردم قم محکوم شده و مردم خواهان برخورد قاطع دستگاه قضایی با این افراد شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала